Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Molllie
#1916070
Gisteren was ik bij de dierenwinkel en daar hadden ze diverse soortjes kvv, nou zag ik daar ook een kvv van het merk runner en daar stond op dat er een toegevoegd calciumsuplement inzit, en dat de opname van calcium en fosfor dan beter gaat dan met echt bot
Ik snap het even niet meer hoor, ik dacht dat echt bot beter was dan toegevoegde suplementen of is het andersom?

Ik heb het niet gekocht hoor, ik had carnibest genomen juist vanwege het echte bot
Door Lizzy
#1916108
[quote="Molllie"]
Gisteren was ik bij de dierenwinkel en daar hadden ze diverse soortjes kvv, nou zag ik daar ook een kvv van het merk runner en daar stond op dat er een toegevoegd calciumsuplement inzit, en dat de opname van calcium en fosfor dan beter gaat dan met echt bot
Ik snap het even niet meer hoor, ik dacht dat echt bot beter was dan toegevoegde suplementen of is het andersom?

Ik heb het niet gekocht hoor, ik had carnibest genomen juist vanwege het echte bot
[/quote]

Dat soort onzin zou ik ook verkondigen als ik een KVV maakte met een supplement. Bot is gewoon het best opneembaar en een teveel wordt uitgescheiden. Ian Billinghurst heeft er een half boek aan gewijd, Grow Your Pups with Bones.
Door Molllie
#1916328
Is dat boek ook in het nederlands vertaald?
Ik heb laatst een boekje van Tannetje Koning gekocht, en eigenlijk zoek ik nog meer Nederlands geschreven of vertaalde boeken over dit onderwerp, ik vind ze niet in boekenwinkels in de stad helaas, het boekje van Tannetje Koning moest ook worden besteld voor me.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door