Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dizzy
#1915867
Ik heb in verschillende topics gelezen dat het belangrijk is om een pup kvv te geven, dat een natuurlijke calciumbron bevat. Ik heb zitten zoeken, maar het enige wat ik kan vinden is dat dit het geval is bij Carnibest. Kan iemand me vertellen welke merken nog meer een natuurlijke calciumbron bevatten?
Ik voer momenteel grotendeel Energique en Darf, en daarnaast Alaska, Carnivoer en Natudog.
Door dancingdaydream
#1915885
Even zo uit mn hoofd: Bandit, Tinlo, Haaksbarf, shaweca, carnibest, natudog, lotgering.. over andere weet ik het niet, maar het is meestal op de site van de fabrikant te vinden :)
Door Pedro98
#1915891
Carnivoer  is ook voor de pup, dan neem je carnivoer mix die geven we hier ook en valt erg goed in de smaak. En beetje vers erbij vind hij helemaal geweldig en geeft hem echt een voldaan gevoel en komt je na dat hij gegeten heeft ook even bedanken.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#1916111
Kvv's met bot:
Darf
Haaksbarf
Shaweca
Tinlo's barfmenu
Naturis
All animal
Compleetmixen van Herby
Lotgering
Carnivoer
Carnibest
Natudog
Bandit
Alaska
Duck
Compleetmixen van Lupa (behalve vlees compleet)
Kivo (weet ik niet zeker)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1916116
[quote="Dizzy"]
Ik heb in verschillende topics gelezen dat het belangrijk is om een pup kvv te geven, dat een natuurlijke calciumbron bevat. Ik heb zitten zoeken, maar het enige wat ik kan vinden is dat dit het geval is bij Carnibest. Kan iemand me vertellen welke merken nog meer een natuurlijke calciumbron bevatten?
Ik voer momenteel grotendeel Energique en Darf, en daarnaast Alaska, Carnivoer en Natudog.
[/quote]

Daar zit ook gemalen bot in. :)
Door Lil
#1916128
[quote="Meike en Daisy"]
Kvv's met bot:
Darf
Haaksbarf
Shaweca
Tinlo's barfmenu
Naturis
All animal
Compleetmixen van Herby
Lotgering
Carnivoer
Carnibest
Natudog
Bandit
Alaska
Duck
Compleetmixen van Lupa (behalve vlees compleet)
Kivo (weet ik niet zeker)
[/quote]

In Kivo zit gemalen kipkarkas, maar hij heeft mij ook eens verteld dat er nog iets van een "premix" doorheen gaat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door