Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BubbaBling
#1915395
Ik heb het EINDELIJK voor elkaar..... mn andere twee (Buddy en Bling) eten eindelijkkkkk mn eigen gemaalde kvv  :groupwave2:
Bling wilde het nooit eten wat ik ook voorschotelde en Buddy heeft nooit anders willen eten dan smuldier compleet.
Maar de aanhouder wint  8)

Maar de vraag is... ze krijgen t nu een beetje eenzijdig nog om niet te hard van stapel te lopen.
Lamsvlees, lamspens, lams hart, lamslong en hazenkarkas en daarnaast gedroogd eend.
Langzaam wil ik er een vleessoort bij gaan doen, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken voor de oel weer in de soep loopt.
Steeds een beetje meer een diersoort er door heen mengen?
Door Lizzy
#1915477
BubbaBling schreef: Ik heb het EINDELIJK voor elkaar..... mn andere twee (Buddy en Bling) eten eindelijkkkkk mn eigen gemaalde kvv  :groupwave2:
Bling wilde het nooit eten wat ik ook voorschotelde en Buddy heeft nooit anders willen eten dan smuldier compleet.
Maar de aanhouder wint  8)

Maar de vraag is... ze krijgen t nu een beetje eenzijdig nog om niet te hard van stapel te lopen.
Lamsvlees, lamspens, lams hart, lamslong en hazenkarkas en daarnaast gedroogd eend.
Langzaam wil ik er een vleessoort bij gaan doen, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken voor de oel weer in de soep loopt.
Steeds een beetje meer een diersoort er door heen mengen?
Wat bedoel je met in de soep lopen? Je hebt er vast een ander topic over lopen maar ik houd het momenteel niet zo goed bij :-[ maar wat is het probleem? Willen ze niet eten? Of gaat er wat anders mis? Volgens mij eten ze het niet he?

Ik denk dat je zeker voorlopig een ruime hoeveelheid pens moet blijven mengen met nieuwe vleessoorten die je introduceert. Pens verbeterd vaak de eetlust en maakt "rauwe bonen zoet".
Door BubbaBling
#1915679
Lizzy schreef: Wat bedoel je met in de soep lopen? Je hebt er vast een ander topic over lopen maar ik houd het momenteel niet zo goed bij :-[ maar wat is het probleem? Willen ze niet eten? Of gaat er wat anders mis? Volgens mij eten ze het niet he?

Ik denk dat je zeker voorlopig een ruime hoeveelheid pens moet blijven mengen met nieuwe vleessoorten die je introduceert. Pens verbeterd vaak de eetlust en maakt "rauwe bonen zoet".
Ja... dat heb ik er ook aan toegevoegd  :biggrin2:
Maar hoeveel pens mag ik geven erdoor, heb nu 10%, maar ben bang dat als ik konijn ofzo ga geven het dan iets meer moet, kan dat?

Nou er loopt niet echt een topic over ze  ;)
Maar het zijn zulke slechte eters en Buddy heb ik pas 4 maand (herplaatser) en die werd altijd in zn bekkie gevoed door zijn vorige baasje.
Dus hij wilde niks anders eten dan smuldier.
Nu heb ik af en toe (zogenaamd als snack) een klein stukje ergens wat van gegeven en zo een beetje opgebouwd.
En nu willen ze het uiteindelijk eten, dus ik ben echt super blij  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door