Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1914479
Wie kent deze firma? Ik las toevallig over hen in ons plaatselijke sufferdje. De site is DenBlijker.eu
Ze hebben eendags kuikens ,ratten en muizen ,vis ,paard noem maar op ,en alles diepgevroren!

ik heb ze al een mailtje gestuurd voor meer in formatie ,aangezien ik alleen geen prijzen heb gezien .
Ze zitten in Ermelo.
#1914640
[quote="Pedro98"]
De Blijker doet me aan die kale denken van TV heeft ook met voedsel te maken dus wie weet :)
[/quote]

Daar moest ik ook aan denken  :D Herman heet die toch?

Nooit van gehoord van deze winkel en even hun website bekeken maar volgens mij leveren ze niet aan particulieren.
#1914699
[quote="pike"]
Daar moest ik ook aan denken  :D Herman heet die toch?

Nooit van gehoord van deze winkel en even hun website bekeken maar volgens mij leveren ze niet aan particulieren.
[/quote]

Dat zijn er wel meer, maar als je met een flinke bestelling aankomt dan is er toch vaak veel mogelijk. Er staat zoiets als "levert aan grootverbruikers". Dan is het alleen de vraag hoe groot hun groot vinden, maar an sich zijn dit natuurlijk wel leuke adressen. :)
#1914840
Ik denk dat je beter zelf in 1x bij Kiezebrink kan bestellen. Ze hebben letterlijk de prijslijst (of iig een gedeelte daarvan) overgenomen, zelfs met de sterretjes die bij sommige producten staan. Alleen hebben zij dan niet vermeld waar die sterretjes voor staan.
#1915504
Er zijn meer leveranciers die bij Kiezebrink bestellen. Maar voor gewone particulieren is dit ook mogelijk. Een nadeel kan de prijs voor gratis verzending zijn, maar met meerdere mensen samen bestellen en slim inkopen zit je daar al zo aan. Ik vind dat Kiezebrink mooie en goede spullen levert, met goede leveringsvoorwaarden (het komt hier altijd keihard bevroren aan en is in de avond nog steeds vaak bevroren). Om dan weer bij iemand anders te bestellen die eerst bij Kiezebrink bestelt, ik zie daar ook het nut niet zo van in. Die ander zn portemonnee dient immers ook weer gespekt te worden en er kan een vermindering van kwaliteit zijn (minder keihard bevroren komen leveren). Hoeft allemaal niet natuurlijk, maar ik denk graag in eerste instantie aan mn eigen portemonnee en bestel daarom het liefst zo veel mogelijk bij de bron.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door