Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Zootje
#1911837
Hey ik ben Zootje, ben hierop gekomen omdat ik zelf voorstander van KVV ben (BARF als vegetariër trek ik niet). ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Door Pedro98
#1911919
Welkom, en kan me wel iets bij voorstellen dat je dan barf wat lastiger vind. Maar de hond vind het wel leuk om ook wat botwerk te doen, maar neem dan een kippennek of eendennek. Is weinig  tot geen bloed zichtbaar en je hond heeft toch wat te doen, ligt er natuurlijk ook aan hoe groot de hond is ander is het hap slik weg :)
Gebruikersavatar
Door essie74
#1912460
welkom! en alles went ... ben begonnen met kvv en word steeds makkelijker als je ziet wat het metje beestje doet! :biggrin2:
Door Angela_Bodhi
#1918572
Welkom!
Ik ben zelf ook vega en geef mijn hond vers vlees. Ik geef geen beestjes met vacht en al hoor, dat gaat mij dan weer te ver... :o
Gebruikersavatar
Door Zev
#1923930
Welkom. Ikzelf eet geen vlees (niet uit overtuiging maar omdat ik het niet lekker vind  :D) maar mijn hond krijg kvv en heeft gister en vandaag toch heerlijk eendenrug gegeten. (denk dat ik het virus te pakken krijg  :biggrin2:)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door