Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1910910
Ik wil de prijs eigenlijk zeker weten, alvorens te bestellen  :biggrin2:
Ik hou niet van onaangename verassingen
Door Deesje
#1911073
daar passen er veel te veel van in jouw hondjes  :D

ik kijk even mee want is misschien wel leuk om te drogen..??
Door lolpugz
#1911094
das nie heel duur hmmz als de voetjes die ik binnenkort krijg bevallen ga ik de tongen ook maar eens proberen :D
Laatst gewijzigd door lolpugz op zo 23 jan 2011, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#1911139
ow, als ze 3,50 /kilo kosten, dan zoek ik bij deze al mensen om een doos te delen.
Dan red ik het al met een kilo of 3-4 . Soms ben ik al snel tevreden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#1916205
Hier liggen bij de toko's ook standaard eendentongen in de vriezer (iig bij wah nam hong en dun yong). Ik geloof dat de prijs niet zo achterlijk was als eendenmaagjes. Maar daar zijn ze voor menselijke consumptie, dus de prijs is er ook naar. Maar het zijn wel hele kleine friemeltjes. Voor mijn katten vers zouden ze al klein zijn.
Door BubbaBling
#2237607
Een oud topic  :biggrin2:

Maar ik heb die eendentongetjes van VSE vanochtend binnen gekregen via Lupa, daar waren ze 6.50 per halve kilo  :-X :-X
Ik wilde ze absoluut eens proberen voor mijn monsters.
Nou het is een hit!!!
Bubba en Pip zijn er DOLLLLL op... bij Bubba zijn ze alleen wel hapslik weg, pip kauwt er heerlijk op.
Ze liggen nu in de droger, denk dat het een heerlijke snack wordt  :biggrin2:

Weet iemand ondertussen al wat de prijs is bij VSE?
Dan wil ik volgende keer als het betaalbaar is dat meebestellen bij vse  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door