Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ashley
#1908079
Hallo, zoals de meesten wel weten lig ik in het ziekenhuis. Er komt nog wel een poosje bij omdat de operatie fout gegaan is en ik volgende week opnieuw geopereerd word. Nu zitten de honden in het pension en eten daar kvv normaal barf. Ze moeten perse zonder granen eten omdat 1 van de 2 daar niet tegen kan. Nu moet ik dus dit weekend zorgen dat ze extra eten krijgen omdat ze langer moeten blijven. Ik ben morgen en zondag met weekendverlof en kan dan dus naar de winkel, liefst zondag omdat Jeroen dan vrij is en ik eigenlijk geen auto mag rijden, is dat wel zo dan moet het maar een keer.

Dus wie weet waar ik een rol of 6 bijv. carnibest light kan halen ( of andere kvv zonder graan) in de buurt van Noord-limburg?
Laatst gewijzigd door ashley op vr 21 jan 2011, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Zev
#1908090
Misschien is er iemand op BP die in de buurt woont en iets over heeft? Dan zou ik even een berichtje in de bar plaatsen met de vraag of ze dit topic willen lezen.
Door Truus
#1908091
[quote="Zev"]
Misschien is er iemand op BP die in de buurt woont en iets over heeft? Dan zou ik even een berichtje in de bar plaatsen met de vraag of ze dit topic willen lezen.
[/quote]Een goed idee en zet er dan spoed bij ;). Ik weet dat Ine in Roermond woont, zij is ook verkoopunt
Door Truus
#1908104
Volgens Ine wordt er morgen geleverd in Limburg dus als je vandaag Carnibest zelf belt, kunnen ze het morgen leveren bij een verkoopunt bij jou in de buurt.
Gebruikersavatar
Door marnou
#1908116
smuldier glutenvrij is verkrijgbaar bij AH in Cuijk en Mill en bij de Jumbo in Cuijk en die is op zondag open van 4 tot 8. Ik zou ff bellen morgen of ze het op voorraad hebben en vragen of ze het weg willen leggen als je besluit om naar één van deze winkels te gaan.
Door nienk
#1908191
in Tinlo Barfmenu zit ook geen graan, hier de verkoop punten in Limburg

Berg en Terblijt - Valkenburgerstraat 25e (winkelcentrum)
Landgraaf - Burgemeester Valkenbergstraat 3
Linne - Groenstraat 1a
Simpelveld - Bocholtzerweg 14 b
Door Truus
#1908254
[quote="ashley"]
Het is opgelost, het pension voert aan hun eigen honden carnibest light en diabetes. Dus ze eten een paar dagen met de pot van het pension mee  ;D
[/quote]Mooi !! Opgelost dus, ik had Ine al gebeld en zij had het ook niet maar was leuk haar even te horen :biggrin2:
Door **Jolanda**
#1909043
[quote="ashley"]
Het is opgelost, het pension voert aan hun eigen honden carnibest light en diabetes. Dus ze eten een paar dagen met de pot van het pension mee  ;D
[/quote]

Dat is een mooie oplossing Joke! Fijn hoor dat je zelf niet de deur uit hoeft daarvoor!!
Door TMG1961
#1909251
[quote="ashley"]
Het is opgelost, het pension voert aan hun eigen honden carnibest light en diabetes. Dus ze eten een paar dagen met de pot van het pension mee  ;D
[/quote]

Betere oplossing kun je niet vinden :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door