Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ineke P
#1907281
Ik heb nog even een vraagje:
In de vriezer heb ik nogal veel orgaanvlees liggen. Dit wil ik samen met Smuldier(enkel vlees) geven. En dan spiervlees. Weet iemand welke soort van Smuldier ik dan moet hebben?
Door Linda_Bonbon
#1907390
De blauwe verpakking die 'vlees' heet is enkel vlees. Je hebt ook nog de 'vlees kompleet', dat is vlees orgaan en een calcium supplement.
Als je enkel spiervlees wil hebben moet je dus niet de kompleet versie hebben.

van de website, over de Vlees variant:
"Deze enkelvoudige maaltijd bestaat alleen uit puur rundvlees, gemalen rundvlees afkomstig van voor menselijke consumptie goedgekeurde runderen. o.a. spiervlees, keelvlees, lipvlees, kopvlees. een heerlijke toevoeging op de maaltijd of voor een keer wat extra's."

http://www.diervoeding.com/nl/producten ... utter.html


Maar als je compleet wilt voeren zul je toch ook iets van bot moeten hebben?
Laatst gewijzigd door Linda_Bonbon op do 20 jan 2011, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angela_Bodhi
#1907470
Als je de kip-variant geeft, krijgt de hond kipspiervlees met gemalen kipkarkas (= bot) binnen. Bot is wel belangrijk om te geven. Ik weet de verhouding niet van het bot in Smuldier, dus je zou ook eventueel eens een kippenpootje kunnen geven aan je hond.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1907733
[quote="Linda_Bonbon"]
Volgens mij is de kip versie de enige met echt bot er in, de rest is met een calcium preparaat als ik het goed heb.
[/quote]

In de blauwe zit alleen vlees, verder geen toevoegingen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door