Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1906720
Kuikens zijn eigenlijk veel te lekker.  ::)
Vinnie is echt dol op zijn kuikentjes. Als je ze hem zo uit de diepvries zou geven, zou hij ze als een ijsje opsmikkelen.  :P
Natuurlijk verwen ik mijn ventje graag, maar dat heeft direct gevolgen. Als hij een paar keer kuiken heeft gehad, eet hij direct slechter van zijn normale voer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, want zoveel zit er nu ook weer niet in zo'n kuikentje.  :-X
Ik blijf dus maar tobben, met af en toe een kuikentje en dan weer een tijd afkicken en zo.  ::)
Katten blijven natuurlijk eigenwijze dieren en ik mag blij zijn met wat hij eet, maar als er iemand een gouden tip heeft......  :P
Door Anthraciet
#1906724
Gewoon 1x of 2x per week een kuikentje op vaste dagen?

Hier krijgen de katten nog elk weekend wat lekkers buiten hun voer als extratje en geloof me, ze weten precies wanneer het weekend is... want dan herinneren ze me er wel aan dat ik het soms vergeet terwijl ze de rest van de week niet mauwen :biggrin2:

Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je zo'n kuikentje geeft?
Door *Flip*
#1906973
hier is het voeren al onregelmatig, dus de kuikens ook. Dan eens 2 per week, dan eens een weekje niet. Gemiddeld toch wel 1 per week.
Als meneer bedelt dan heeft hij echt honger. Mijn vriend is wel van de gedroogde visjes tussendoor, ik geef die bijna nooit. Als ik ze geeft dan is het in een lege tissue doos of zijn snackbal, dan heeft hij meteen iets te doen  :biggrin2:
Als ik weet dat er 's avonds iets op het menu staat dat niet met heel veel vreugde gegeten wordt, dan krijgt hij na 12u 's middags geen kuiken meer of pas als het avond eten op is. Verder heeft het geen effect op zijn eetlust.
Door Limpy
#1907130
Hier zijn er 3 ook best verzot op kuikens, ik geef ze die meestal ook pas ´s avonds laat zodat ik idd ook zeker weet dat de normale dagportie erin is gegaan.

Alhoewel de rare dame soms rustig dr avondeten laat staan als ze weet dat er kuikens komen, probeert dan zelfs te jatten bij dr rooie vriendje.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1907273
Ik heb geen regelmaat in het voeren van kuikens. Hij had er nu al een tijdje geen meer gekregen, omdat hij dan dagenlang slechter eet.  :-\
Een vaste kuikendag zou dus een oplossing kunnen zijn.  :g: Ik ga dat maar eens proberen.
Door mirdj
#1907393
Die sukkels hier moeten er niets van weten. Ik had ze zo ver dat ze in stukken met blik erover het wel aten, maar dat is helaas 2x geweest en toen was het over. Als er dus iemand interesse heeft in kuikens in de omgeving van Rotterdam, ik heb er hier nog een stuk of 10 in de vriezer liggen, gratis op te halen.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1907416
Rotterdam is wat ver voor een zakje kuikens, al zou Vinnie het daar niet mee eens zijn.  :biggrin2:
Door Rianne145
#1907432
Vinnie zou er voor naar de andere kant van het land reizen. Dik en mien gaan dan wel met Vinnie mee, die zijn ook groot fans!
Door mirdj
#1907491
Die 2 van mij zien ze het liefste uit de vriezer en vervolgens gelijk de deur uit gaan. Sukkels. Gaat nog wat worden met alle nieuwe vleesjes die ik zaterdag voor ze ga halen.  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door