Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Aurinko
#1906594
Hoi Allemaal,

Mijn jongste vlinder (Kelsey) heeft veel moeite met eten na de loopsheid.
Dit was al toen ze nog brokjes at, ze had moeite met kauwen en wilde eigenlijk het liefst hele kleine brokjes, en ze heeft erg weinig honger of zin in eten waardoor iedere keer afvalt. Het duurt meestal zo'n week of 6. (Het is niet helemaal duidelijk of ze last heeft van haar tanden of gewoon geen honger.

Het is een beetje een mutsje met eten, beginnen met BARFen was een drama maar ze begint langzaam enthousiast te worden ::) en dat wil ik graag zo houden en proberen te voorkomen dat ze weer niet wil eten.

Ze is sinds we BARfen nog niet loops geweest maar ik wil graag vragen of er mensen zijn die hiermee ervaring hebben en wat er eventueel aan te doen is.

Bij voorbaat dank voor de moeite.
Groetjes,
Gerry
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1906608
Haast zeker te weten dat het schijnzwanger is wat haar slecht doen eten, hier 4 teefjes waarvan er eentje standaard een aantal weken veel minder wilde eten, en bij de ander was dit wisseld per loopsheid...
Niets aan doen, gaat vanzelf weer over....
Door Aurinko
#1906614
ok, helemaal niet aan gedacht.
Haar zusje is zo'n week of acht na de loopsheid helemaal in de veronderstelling dat ze net bevallen is van een plastic, gele, piepbaby. (megamaf speelgoed beest :biggrin2:) en geeft melk, maakt nestjes enz.

Kelsey heeft dit helemaal niet, ook geen nesteldrang o.i.d.
Het gaat inderdaad iedere keer vanzelf weer over, maar ze kijkt er zo zielig bij ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door