Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hans.
#1902956
Heb bij gerard in nieuw amsterdam pekingeend gekocht voor 3 euro een kg super mooi spul voor menselijke consumptie is dit goedkoop of is
er hier in de buurt een goedkoper adresje  ze zijn per stuk verpakt en wegen ongeveer 2 kg per stuk haal hier wel vaker vlees maar dit had hij nieuw in het assortiment ......
Door **Jolanda**
#1903027
Ik vind 3 euro per kg zowiezo veel, ongeacht het product.

Geregeld word er uit diverse streken van het land een ritje naar de VSE in Harderwijk geregeld voor eend. Daar betaal je 71cent per kg voor de eendenruggen.
Als je de verzamelplaats met regelmaat even nakijkt kun je zien of er een ritje VSE geregeld word, of je bied zelf aan om naar de VSE te rijden voor een groep.
Normaal gesproken worden de brandstofkosten dan gedeeld, dus dan is het ook voor jezelf de moeite waard om te rijden ;)
Door Hans.
#1904504
wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
Door Irish
#1904542
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
Jeetje, met je verkeerde been uit bed gestapt Hans?  :-X
Door **Jolanda**
#1904579
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
Hans, Angelique vraagt dat zodat ze weet of jouw topic wel in de goede rubriek staat aangezien dit deel van het forum bedoeld is om producten aan te bieden of te vragen naar producten. Nu weet ze dus dat het verplaatst kan worden naar een ander deel van het forum ;)
Door Emytje
#1904612
Hier worden er pekingeenden verkocht van 5,50 per 1,8 kg. Komt wel ongeveer overeen toch? Ik heb er wel eentje in de vriezer liggen. Ik vind het namelijk vergeleken met ander eendenvlees geschikt voor menselijk consumptie wel goedkoop.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1904751
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
welkom...
Gebruikersavatar
Door Misty
#1905299
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
Nou, nou......kan het wat minder?!  >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1905361
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!
Dit is een vraag en aanbodcategorie waar het de bedoeling is dat mensen iets te koop aanbieden of te koop vragen. Jou mededeling hoort hier dus niet thius, of het moet zo zijn dat je je leverancier wil aanmelden voor de á la carte lijst.

Dat is dus geen eikelen, maar gewoon de categorie modereren en opgeschoond houden van berichten die er niet thuis horen.

Ook welkom hier.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1905763
Hans. schreef: wat nou aanbieding ik heb gekocht !!!!!! vraag niet of iemand van me wil kopen was gewoon benieuwd of dit duur was is dus wel duur lees ik in een reactie van iemand die wel gewoon reageert om te informeren en niet om te eikelen zoals jij angelique !!!!!

Namens mij ook WELKOM
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door