Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Naadje1976
#1905527
Ik zal me maar even voorstellen als nieuweling op Barfplaats. Het duurt nog een paar weken maar dan komt eindelijk onze pup.
Ik ben me nu flink aan het inlezen over alle nieuwe voedingsmethodes . Van de fokker weet ik al dat ze op carnibest gespeend worden.
Aangezien dit voor ons nieuw is, onze oude hond van wie helaas na 13 jaar afscheid hebben moeten nemen, kreeg gewoon brok.

Vindt jullie site erg informatief, en heb nog heel wat te lezen.
Maar goed, aangezien ik rond neus op de site vondt ik het netjes om mezelf even voor te stellen.

Renate
Door Pedro98
#1907088
Welkom, en je zult zien hoe leuk het is om straks versvoer te gaan voeren. Onze vorige hond stond ook op brokken, maar als ik eerder van deze manier van voeren had gehoord had hij daar ook zeker van genoten.

Oh en mocht je een vriezer gaan kopen geloof mij hij is nooit te groot, dacht zelf ook 3 lade's moet toch voor een hondje wel genoeg zijn. Maar blijkt nu dus al te klein  :-[
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1907520
maarre naadje .......wil niet te nieuwschierig zijn he !  :biggrin2:
wat voor pup (soort/ras ) is het eigelijk ?........verder kan ik je ook verklappen dat we hier graag puppenfotos zien  :biggrin2:
Door Naadje1976
#1907839
Nog even een paar weken geduld dan zal ik een puppenfoto plaatsen.
En het wordt een .................................................... tibetaanse mastiff pup.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door