Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door swenny
#1900484
Nou, vanmorgen ben ik naar Slagerij West in Rotterdam gefietst om vlees enzo te halen.
Kippennekjes meegenomen en orgaanvlees en andere dingen. En ook nog kippenpoten.
Ben ik net thuis, komt de pakketjesman ook nog mijn vleesmolen brengen. Dus ik kan lekker aan de slag.

Net gaf ik Poes een kippenpoot (want de rest was nog bevroren) en jawel hoor, mevrouw die valt gelijk aan.
Heb ook allerlei foto's kunnen maken. Heerlij hoe ze zo tekeer gaat en ervan geniet. Rockie moet er nog niets van weten, die likt af en toe wat stukjes KVV op uit zijn bakje, maar dan moet ik er wel bij zitten, anders moet hij het helemaal niet. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontpoppen :D

Hier Poes die bezig is met eerst de kippepoot likken en dan lekker knagen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Limpy
#1900504
Leuk hé als ze het lekker vinden!
Een poot is wel wat harder dan een nek of rug, dus daar zou ze wat moeite mee kunnen krijgen.
(hoeft niet maar kan)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1900506
Wat goed!
Hou er rekening mee dat het bot van een kippenpoot te hard kan zijn om te knagen, dat laten ze dan liggen. Bot wat niet opgegeten wordt, kan je niet meerekenen in je menu, maar je betaalt er wel voor. Hier krijgen ze ook geen poten weg. Eten ze het bot wel, is er niets aan de hand natuurlijk en heb ik niets gezegd.
Door swenny
#1900510
Thanks! En ik zal zo eens in de keuken kijken wat ze allemaal gegeten heeft.

Dit was voor haar eigenlijk een extraatje. Ze zal vanavond gehaaid nog meer willen eten.
Kippennekken liggen te ontdooien in de koelkast, dus zal ik die morgen eens uitproberen. Ook eens kijken hoe het later vandaag gaat lukken met malen.

En ja, het is zo leuk om dit te zien van haar. Ze ligt nu naast me op de bank heerlijk te knorren.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door