Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sinaxy
#1903186
Ik wist al dat Sinbad een vreselijke schrokop was, maar nu krijgt ie het net voor elkaar om een eendennek in 1 keer naar binnen te laten glijden :o
Is dit erg hij heeft niet 1 keer gekauwd...... :(
Door BubbaBling
#1903286
Nee hoor, maar je kan m volgende keer vasthouden of plat slaan  ;)

Je banner is wel erg groot  :D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1903309
ik zou hier zelf toch ERG voorzichtig mee zijn. het zal niet de eerste hond zijn waar een nek o.i.d vast blijft zitten. Grotere stukken voeren, en als vasthouden niet gaat misschien platslaan, maar ja daar voer je geen kluifwerk voor natuurlijk ;)
Door sinaxy
#1903353
oke gelukkig....
die banner...... breek me de b*k niet open *&%@@#$% ben iedere keer aan het emmeren ermee, ik ga van de week een nieuwe poging doen :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1903383
sinaxy schreef: Ik wist al dat Sinbad een vreselijke schrokop was, maar nu krijgt ie het net voor elkaar om een eendennek in 1 keer naar binnen te laten glijden :o
Is dit erg hij heeft niet 1 keer gekauwd...... :(
Het is natuurlijk niet om bij te gaan staan juichen, maar mijn pupje van 8 weken flikte mij ooit hetzelfde kunstje en het heeft bij haar geen problemen gegeven. Het fijne van nekken is, dat als het vlees ervan af verteerd is hij vanzelf uiteenvalt in kleine werveltjes. De kans op verslikken is er natuurlijk altijd, dat kan nog in een kippenek. Zo te zien heb jij dan nog een iets grotere pup als ik toen. :biggrin2:
Door sinaxy
#1903593
@Bubbabling  :worthy:

Thnx, hoe doe je dat? ennuh hoe kan ik er nu gebruik van maken??? :'(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door