Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1884333
De ene dag smikkelt ze, en de andere dag laat ze het staan. Wat ze heerlijk vond was de gekookte koolvisfilet. Ik heb het idee dat ze daar wel weer 2 dagen op kan teren, want nu laat ze het eten weer staan. Bovendien denk ik dat deze 'slet' ;) toch echt wel richting krolsheid gaat. Kontje omhoog en maar geluidjes maken en kopjes geven, zelfs aan de honden. Maar die snappen hier echt niets van en ontwijken haar liever! ;D


Afbeelding
Mijn buikje is vol! (Let op de afstandsbediening op de leuning van de bank, dit ter vergelijking).

Afbeelding
En ik durf ook al met die 'grote rooie jeweetwel kater' op de bank!
#1884358
Krolsheid is een uitputtingsslag voor poezen. Helemaal ontdaan van de hormonen en gekke toestanden en interne onrust. Ot werd ook iets minder mager na haar ontstokking en kwam tot leven.
Poezen zijn soms ook stil krols, en bij sommige poezen zijn ze in het begin nog niet gelijk zo vocaal. Liefst deze week nog laten helpen bij de dokter. Natuurlijk absoluut NIET naar buiten doen en heel goed op deuren en ramen en andere ontsnappingsmogelijkheden letten.
#1897977
Heb hier ook twee dametjes rondlopen van rond de 5 maand. Omdat ze tandsteen kregen kijk ik nu regelmatig even naar de tandjes. Als t tandvlees wat rood ziet eten ze nl ook slechter. Zijn hier nu over op verse kip-nek  en regelmatig stukje kauwkoe en dat gaat prima.
Krolsheid staat me straks ook te w88888  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door