Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MarcovA
#1896079
Hallo allemaal,

Na een aantal jaar de wens te hebben gehad om een hondje in huis te nemen, komt het er dan toch eindelijk van! Als alles goed gaat, het teefje wordt één dezer dagen loops, krijgen wij ergens halverwege mei een Engels cocker spaniel pup. Zowel vader als moeder hebben engelse bloedlijnen en zijn van het type jacht/werklijn.

Wij, ikzelf. vrouw en de kids hebben er ontzettend veel zin in en zijn ons nu aan het inlezen/voorbereiden.

De pup zal, bij degene die het nestje fokt, eerst op speciale pupbrokken gezet worden. Ik ben echter van plan het hondje, zo snel mogelijk (wel op een verantwoorde manier en termijn) over te zetten op KVV. Later ben ik van plan er ook zo af en toe barfprodukten bij te geven. Geheel barfen gaat het waarschijnlijk niet worden, maar wie weet.

Ik heb mij al behoorlijk ingelezen en Darf spreekt mij als KVV het meest aan, met als reden dat het geheel biologisch is, grof gemalen en nog redelijk goed geprijst is.

Groetjes,
Marco
Door cairodyn
#1897439
Hey Marco,

Gevonden je voorsteltopic gevonden ;)

Leuk hoor een cocker spaniel!

En helemaal goed dat jullie de hond vlees gaan geven.
Ik geef deels kvv en deels barfproducten dus die combi kan prima.

Ben benieuwd naar de kleine uk maar die zien we wel op het werk verschijnen dan hahahaha
Dan moet er wel ff geknuffeld worden met het puppekind natuurlijk!

Alvast veel voorpret gewenst

Zie je snel
Groetjes
Tanja
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1898208
Welkom op BARFplaats! :)

Strakke plannen voor je pup!  Jammer dat er nu brokken ingaan, maar dat haal je nog wel in. Bij thuiskomst meteen op de verse hap en dan komt het wel goed. Oeps, teefje is net loops, dan wens ik je vooral heel veel geduld toe :biggrin2:
Door MarcovA
#1898453
Geduldig wachten!! Ja dat wordt het zeker, maar gelukkig woont de fokker dichtbij. Hij nodigde ons al uit om zo af en toe samen met mama hond een wandelingetje te maken, hij heeft het lange wachten namelijk zelf ook ervaren en begrijpt dat het voor kinderen helemaal lang duurt.
Door Angela_Bodhi
#1918566
Welkom! Ik zou de pup ook direct op KVV zetten. Geef wel een kwalitatieve KVV met verschillende diersoorten. Dat is wel belangrijk als je pup in de groei is!
Door MarcovA
#1919384
He he, we zijn loops :biggrin2:!! Het duurde even en begon hem al een beetje te knijpen..........
Inmiddels hebben we er ook al weer een lekkere wandeling met moeders op zitten, wat een heerlijke hond!!

En!!! We hebben een naam:................................................................ :biggrin2:......................................................

                                                                    TIMBER
Door Dizzy
#1920209
Welkom op BP. Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang lid, maar heb al veel geleerd.
Wat een leuke naam Timber! Veel plezier hier.
Door Teckel 1
#1920585
:hi:. Zodra wij onze teckel hadden opgehaald, direkt op kvv (Carnibest) gezet.
Geen enkel probleem. Ze is er gek op.

Jenny en teckel Bonny.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#1920591
Welkom op BP!  :)
Als ik jou was zou 'em zo snel mogelijk overzetten op een kwalitatief goede KVV.
Ze groeien maar één keer op!
En die combinatie met barfspul... klinkt goed!
Veel plezier met Timber.
Groetjes,
Ineke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door