Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MoniquevZ
#1894531
Bij Lotgering worden gewichtdragende botten verkocht. Hier lees ik juist dat je geen gewichtdragende botten aan je hond moet geven. Ik bestel voer bij Lotgering, maar de botten beter niet?
Groet, Monique
Door Lizzy
#1894535
Dragende botten zijn en tandenslopers en slecht verteerbaar. Dus ik vind het dus (minimaal) twee keer niks.
Door *Flip*
#1894536
MoniquevZ schreef: Bij Lotgering worden gewichtdragende botten verkocht. Hier lees ik juist dat je geen gewichtdragende botten aan je hond moet geven. Ik bestel voer bij Lotgering, maar de botten beter niet?
Groet, Monique
beter van niet, ze zijn te hard en moeilijk te verteren.
Door *Flip*
#1894636
alle botten waar niet op gelopen wordt, koppen, nekken, borsten, ribben (van jonge dieren en min per 3 aan elkaar voeren), ruggen, vleugels...
Lizzy heeft er zeker een artikel over in de bieb staan, daar staat alles in.
Door Mevroi Kruim
#1896026
Psies, het gaat om pootbotten van grote grazers, dus rund/kalf, paard, schaap/lam, grote geit. Kleine dieren kun je gewoon alles van geven. Bij twijfel de snoeischaartest: krijg je het echt niet geknipt dan beter niet geven.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1896647
Je kan ze wel geven om kaal te knagen, maar dan moet er wel wat aan zitten om te knagen en je moet zeker weten dat ze het niet op gaan eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door