Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1895742
Sinds een poos geef ik de honden KVV van Lotgering en ik was al zeer te spreken maar ja ik had bij de overstap nog een 3/4 zak Prins brokken over die ik daarvoor gaf.
Zuinige Hollander als ik ben dacht ik, zonde hoor, die zak moet toch maar even op.
Na de Kerstvakantie op Terschelling dus toch maar weer aan die brokken begonnen maar ooooh wat zal ik blij zijn als ze op zijn!
Veel meer ontlasting, last van de anaalklieren, ze eten het duidelijk niet graag meer en stinkwinden. Wat doe ik mezelf en hun eigenlijk aan?
Zal ik de overgebleven brokken maar gewoon in de container gooien? Denk het wel en dan lekker weer verder met de KVV ik ben overtuigd!  :thumbup:
Door MoniquevZ
#1896292
Mooi!
Wij zijn nu aan het overschakelen naar Lotgering. Wil gewoon de brokken opmaken en ze af en toe wel brokken geven. Handig als ze bij de oppas zijn tijdens de vakantie.
Ze vinden het heerlijk! Hebben vanmiddag hun eerste eendenekkie gekregen, feest!
Door Pedro98
#1898290
[quote="MoniquevZ"]
Mooi!
Wij zijn nu aan het overschakelen naar Lotgering. Wil gewoon de brokken opmaken en ze af en toe wel brokken geven. Handig als ze bij de oppas zijn tijdens de vakantie.
Ze vinden het heerlijk! Hebben vanmiddag hun eerste eendenekkie gekregen, feest!
[/quote] g
Geloof graag dat het een feest was is, maar dat is ook niet zo gek ga zelf maar eens brokken eten en daarna een biefstuk. Nou ik weet ook wel waar ik voor zou kiezen :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door