Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1892347
Ik wilde gisteren kopvlees malen, maar ik heb me een ongeluk staan draaien met mijn porkert. Verschrikkelijk, na 400 gram heb ik het opgegeven.
Er waren hier mensen met een elektrische vleesmolen van de kijkshop voor 50 euro, doen die het nog en gaat dat goed?
Door Liz
#1892503
Ik heb 'm, maar ben er niet echt tevreden over. Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt malen. Kipkarkasjes kan ie nog wel aan, maar als het zwaarder wordt, lukt het niet meer fatsoenlijk. Ik heb de bomann ook. Daar ben ik wel tevreden over. Dus ik zou zeker daar weer voor gaan.
Door Marian2
#1892793
Liz schreef: Ik heb 'm, maar ben er niet echt tevreden over. Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt malen. Kipkarkasjes kan ie nog wel aan, maar als het zwaarder wordt, lukt het niet meer fatsoenlijk. Ik heb de bomann ook. Daar ben ik wel tevreden over. Dus ik zou zeker daar weer voor gaan.

Kan die Bomann ook zwaardere botten aan?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1892803
Marian2 schreef:
Kan die Bomann ook zwaardere botten aan?
Ligt eraan hoe zwaar.
Ik heb ook een bomann, vlees en orgaan gaat helemaal prima!
kip, konijnbotten enzo gaat ook prima, maar veel hardere botten zou ik er niet doorheen doen.
De machine trekt dat wel, maar de schroef die erin zit vertoont dan wel echt sporen ervan.
Door Marian2
#1892811
May Linn schreef: Ligt eraan hoe zwaar.
Ik heb ook een bomann, vlees en orgaan gaat helemaal prima!
kip, konijnbotten enzo gaat ook prima, maar veel hardere botten zou ik er niet doorheen doen.
De machine trekt dat wel, maar de schroef die erin zit vertoont dan wel echt sporen ervan.
Dank je,misschien dat ik er mettertijd dan een koop voor kip enz.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door