Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1891684
Boomer  schud sinds we thuis zijn met dr hoofd en dr hoofd hangt wat maar links.
Dat is haar vieze oor waar ze vaker last van heeft.
Ik zie niets zitten behalve oorsmeer.
Kan ik cleaner erin doen of eerst morgen laten kijken of er iets in zit?!
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op di 18 jan 2011, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1891690
Ik zou nu die cleaner doen en als ze morgen nog schud even in laten kijken.

Het is vandaag geen luckyday voor prinsessen.  :-\
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1892388
Ze schud nog steeds en ze stond vannacht zelfs een paar keer op om te schudden!! En dat is heel wat voor een luie prinses  8)
We gaan om 10.20 naar de da.
Door Lizzy
#1892423
Doe je met haar ook de groene leem kuur, als ze een oorprobleem heeft?
Door henneke
#1892424
dat ziet er natuurlijk niet erg prinsesserig uit dat geflapper met je oren , ik hoop dat de da er iets tegen heeft  ;)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1892533
Lizzy schreef: Doe je met haar ook de groene leem kuur, als ze een oorprobleem heeft?
dat wil ik gaan doen.
ik geef dr nu regelmatig chlorella maar dat doet het niet afdoende  :-\
ze heeft dus weer een ontsteking nu en weer neotriam zalf.
Daar zei Dorothea vorige keer al over dat het een extreme zalf was en dus heb ik gevraagd of hij niet eerst een kweek kon nemen. Maar het was nu gebruikelijk om deze zalf te gebruiken en dan 10 dagen 1x daags en dan als onderhoudsdosering 1 keer per week.
En dat laatste denk ik dat je daarmee in de hand werkt dat de bacterien echt resistent worden.
Of denk ik dan gek?!
Ik ga nu wel deze zalf geven omdat ze echt last heeft!! Maar ik wil iets bedenken voor de volgende keer of kijken of ik een volgende keer helemaal kan voorkomen.
Zou ik nu al groene leem kunnen geven?!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1892555
vanaalst schreef: waardeloos zeg, hoop dat ze er snel vanaf is....oorontstekingen zijn erg pijnlijk!
daarom wilde ik ook niet nu eerst gaan zoeken naar een da die wel een kweek wil nemen maar gewoon dr snel van deze ontsteking af hebben.
heb de zalf er nog niet ingedaan omdat ik toch weer twijfel....
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1892727
vanaalst schreef: zou het wel doen, moet niet te lang wachten met een oorontsteking..
nou moet zowiezo wachten tot robin thuis is  ::)
Boomer en zalf in oor is geen goeie combi  ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1892999
Ach gossie, arme prinses, hopelijk hebben jullie de ontzteking snel onder controle.
Maar wel vervelend dat het zo steeds terug komt zeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door