Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door nvdl1960
#1890499
Ik ben een 50 jarige vrouw die sinds 31 juli 2010 het trotse vrouwtje is van een Cavalier King Charles Spaniel (tricolour), haar naam is Nouchka. Sinds afgelopen dinsdag eet ze smuldier, voor heen brokken maar die liet ze staan de laatste tijd. Momenteel eet ze nog steeds goed. Maar nu wou ik graag weten wat voor lekkere tussendoortjes mag ze. Ze krijgt van die kleine puppysnoepjes en knoken maar is dit wel goed voor haar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1890788
Welkom :)

Bedoel je met "knoken" van die grote runderbotten? Zo ja, die zou ik aan de kliko doneren :)

Als gezond tussendoortjes kun je gedroogde snacks geven, deze zijn her en der wel verkrijgbaar, maar ook zelf te maken.
Door jara
#1894124
Welkom hier... het aantal soorten van gedroogde en gezonde tussendoortjes (kip, pens etc.)zijn tegenwoordig volop verkrijgbaar in dierspeciaalzaken en supermarkt...iig bij C1000 is een aardig aanbod. Goedkoper alternatief is om gedroogde snacks (als je niet zelf kunt/wilt maken) te bestellen bij bijvoorbeeld zooplus (website).

De (trainings)snoepjes is niet het beste wat je kan geven..zit veelal graan/mais/bindmiddel etc in.
Door Pedro98
#1894858
Hoi Hoi, hier geven we als tussen door een bizonoor, pensstaafje en gedroogde lamslong en van dat laatste is hij na dat hij dat gehad heeft nog gekker op als het oor. Maar denk dat het ook te maken heeft dat hij aan het wisselen is lam is net wat zachter dus makkelijker kauw baar.
Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1895752
Afbeelding en ik vind het hier zeer leerzaam dus veel lees- en schrijfplezier hier!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door