Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door baileys
#1867981
Gisteren ontdekte ik bij Bailey een bult ter grote van een knikker in haar linker hals, zeg maar "onder" haar schouder  :(.
Hij zit los en je kan hem dus bewegen en nog net niet beet pakken. Ik weet dat aan die kant ook haar chip zit maar die is net zo groot als een rijstkorrel, dus dat kan het niet zijn.
2 weken geleden zijn allebei de honden een paar uur bij een vriendin geweest, en die voelde toen ook al die bult maar was vergeten dit tegen mij te zeggen. Zij heeft hem gisteren ook weer gevoeld en heeft niet het idee dat hij groter of kleiner is geworden.

Vandaag dus maar even gebeld met de da en morgen om 13:30uur hebben we een afspraak. SPANNEND!!!
Door *loes*
#1868006
Ow bah, hopenlijk is het niets bijzonders, we duimen daarvoor!! sterkte met wachten  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door baileys
#1869017
Ik kom net terug en de da denkt dat het een vetbult is. voor de zekerheid ga ik in het nieuwejaar nog een x terug. Dan zorgen we dat we met zijn drieen zijn zodat de da een punctie kan nemen.
Door Lizzy
#1869287
Nou, laten we duimen dat het inderdaad onschuldig vet is! Is jouw hond bang voor de DA, dat je terug moet voor een punctie?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1869288
baileys schreef: Ik kom net terug en de da denkt dat het een vetbult is. voor de zekerheid ga ik in het nieuwejaar nog een x terug. Dan zorgen we dat we met zijn drieen zijn zodat de da een punctie kan nemen.

Gelukkig maar. Wel in de gaten houden hoor
Gebruikersavatar
Door baileys
#1869619
Lizzy schreef: Nou, laten we duimen dat het inderdaad onschuldig vet is! Is jouw hond bang voor de DA, dat je terug moet voor een punctie?
Nee ze zijn gelukkig allebei niet bang, maar we waren nu maar met zijn 2en en hij wilde graag met zijn 3en zijn. 2 om Bail goed vast te houden zodat hij goed kan prikken. Ik wil dan een vriendin meenemen zodat er iig 2 bekende bij zijn zodat het misschien wat makkelijker gaat want ik denk wel dat Bail in protest gaat dan.

Ik heb net goed gevoeld hoe groot hij nu is en dan voel ik van het weekend nog een x. Als het in de tussentijd zou veranderen mag ik uiteraard eerder terug komen.
Hij was wel zo aardig om zelfs geen consult te rekenen :)

oja het is zeker niet haar chip want die zit aan de andere kant  ::)
Gebruikersavatar
Door baileys
#1889250
Daarstraks bij de da geweest en het blijkt dus zuiver vet te zijn. Hij had 2 plaatjes (dat noem je toch zo) gemaakt en beide waren helder en duidelijk vet  :thumbup:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door