Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#1887550
Rond 19.30 voelde ik, dat er wat was. Ik draai me om en zie Deetje bijna als Bambi op het ijs, hier op de plavuizen liggen. Ze probeerde op te staan, maar ze had geen kracht. Ik ging bij haar zitten en voelde, dat ze ook haar plas had laten lopen.
Na een minuut of 10 zette ik haar mandje neer om haar daarin te tillen. Ze kwam wankelend zelf aangelopen en ging erin liggen.
Na een uur ging ik eten voor de honden maken en Deetje hoort bij de eerste ploeg. Ze hield het goed in de gaten en kwam ook direct, wel waggelend, aangelopen en heeft haar bakje leeg gegeten.
Nu net is ze uitgelaten en is ze weer bijna gewoon.
Wat zou dit geweest kunnen zijn?
Een lichte vorm van epilepsie, een kleine tia?
Door charmed
#1887576
Kan beide zijn, zou gewoon even een notitie er van maken met datum tijd en duur etc erbij en afwachten of het ooit weer gebeurd. Gewoon even een dagboekje maken.
Door Ine
#1888074
Volgens ons, heeft ze dit al eens eerder gehad, dat begon vanochtend ineens te dagen :-[
Straks loop ik even naar Carlo, of dat in zijn pc staat.
Ze loopt nog erg houterig, maar is verder bijna haar normale zelf.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1890812
Ik lees het nu pas, maar ik dacht eigenlijk ook gelijk, of dit niet al eerder ook een keer was gebeurd.
Hoe is het nu met Deetje?
Ben je nog langs de da geweest?

Een dikke knuffel voor haar. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door