Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#18855
Hallo allemaal, zoals de titel zegt, geen vraag, probleem, maar eindelijk een keer goed nieuws van mijn kant :D
Met qyan ging het al een tijdje aan de beterende hand, maar inmiddels gaat het zo goed dat ik het nu ook daadwerkelijk durf te schrijven :D Meestal als ik schreef dat het goed ging was het 2 weken later weer bal, maar het gaat nu gewoon super.
Alle klachten vanwege lyme ed zijn zo goed als verdwenen. Problemen met de poten hebben we ook niet echt meer gehad, ja, van de week 2 dagen, maar hij is weer gegroeid. Heeft nu ook bijna de maximaal toegestane schofthoogte bereikt en weegt inmiddels 38,5 kilo. We zitten nu ongeveer op 6,5 km fietsen, waardoor de bespeiring in de achterhand ook weer helemaal terug is en steeds beter wordt.
de vacht en huidproblemen waar een paar weken terug sprake van was zijn inmiddels helemaal verdwenen. (behalve wat uitgedroogde pukkels op zijn ballen ;D, maar dat worden er ook steeds minder)
hij stinkt niet meer, vacht is niet meer vet, glanst weer, etc, etc.
3 weken terug zijn we begonnen met het afbouwen van de echinacea en teunisbloemolie capsules en de vitaminepillen. En deze week staat hij helemaal droog (zonder pillen dus) ;D
Na maanden tot bijna een jaar van gedokter kan ik weer genieten van mijn hond en Qyan weer van het hondenleven zoals het hoort te zijn :D :D :D ;)
Inmiddels zijn zijn poten in goede staat verklaart (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en mag hij meer gaan springen, apporteren en wordt morgen weer voor het eerst begonnen met pakwerk!
Heb af en toe echt gedacht dat het afgelopen was met qyan en had een tijd terug nooit gedacht dat het zo goed zou gaan, als het nu gaat!
denk ook wel dat het heel eerlijk is om te zeggen dat ik zonder doggynet en later barfplaats met qyan nooit had geweest waar we nu met hem zijn, en dus bedankt aan iedereen voor alle adviezen en steun :D :D :D
wel lekker hoor, eindelijk een keer goed nieuws te kunnen geven!

gr wendy en een lebber van qyan
#18864
toppie Wendy, kan je straks toch nog lekker met hem aan het werk, kan hij lekker doen waar hij voor gefokt is zonder gehinderd te worden door lichamelijke gebreken.

Ik bel trouwens morgen ff hoe het met je vriezertje staat (hoe de test is gegaan ;) ) je hoort het wel, als hij goed is kan ik wel rijden met de bus.
#18958
crutz schreef: toppie Wendy, kan je straks toch nog lekker met hem aan het werk, kan hij lekker doen waar hij voor gefokt is zonder gehinderd te worden door lichamelijke gebreken.

Ik bel trouwens morgen ff hoe het met je vriezertje staat (hoe de test is gegaan ;) ) je hoort het wel, als hij goed is kan ik wel rijden met de bus.
is nog afwachten hoor carmen! tot nu toe nog geen last van stress ed gehad. wat er vanavond gebeurt, en nog belangrijker, wat er morgen gebeurt als hij vanavond op de pakwerker heeft gebeten: blijft de vraag en nog steeds afwachten.
ik hoor het wel van de vriezer!!! :D
#18960
sylvia schreef: geweldig wendy,ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook dacht,dat het niet goed met qyan af zo lopen,gelukkig hebben we het mis.Echt geweldig nieuws dus daar nemen we er 1 op :D
2 mag ook hoor, of nog meer! :P
ik wacht wel ff tot het weeekend, kan ik tenminste uitslapen
#18962
Lobbes schreef: Hoi hoi Wendy en lieve Qyan :-*
Wat super dat het zo goed gaat met Qyan en dan automatisch ook met jou he?!
Je bent een top baasje !!!
Veel plezier jullie 2 met het "werken"
Doei doei Ellen en van Lobbes voor Qyan een vette :P
ja lekker he ellen ;)
als het goed gaat met qyan gaat het met mij natuurlijk automatich heel goed!
trainen is nu gewoon een leuke bijkomstigheid, maar nog leuker is het om eindelijk een keer te horen dat het waarschijnlijk wel weer helemaal goedkomt.
maar wat ik nog belangrijker vindt: dat zijn poten goed zijn eindelijk!!!
dat gaat ene hoop klachten schelen.
en dan natuurlijk geen problemen met het neiuwe voer waardoor sommige problemen weer verdwenen zijn.
maar goed ellen, nog ff en dan zie je qyan in het echt :-*
is niet meer het hondje van op die foto hier hoor ;)
Laatst gewijzigd door qyan op wo 29 okt 2003, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door