Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1884924
Ik moet me aanmelden om de rest te kunnen horen. Word ik daarna gebombardeerd met SPAM? Ik ben hier niet zo dol op, eerlijk gezegd....
Door Paula1976
#1884938
Ik heb me wel aangemeld (met een ander mailadres dan ik normaal gebruik) maar ik vind het wel erg veel blablabla.....er is geen touw aan vast te knopen en uiteindelijk gaat het hem erom om zijn boeken te verkopen. Dat br#kken troep is wisten wij al maar ik heb ernstig mijn twijfels bij wat hij adviseert. Ik zie ook nergens vleesbot staan. Het is mij allemaal wat te glad en te vaag.
Door Butch
#1885050
Ja, wat hij zegt over brokken en wat er in zit is helemaal waar, maar vervolgens gaat hij een boek aanprijzen waar hij recepten in geeft, met gekookt eten, olie, en zelfs kaas erin verwerkt, bah. Jammer dat hij kennelijk nog nooit van barf heeft gehoord.

Je kan trouwens heel simpel weer 'unsuscribe' intypen helemaal onderaan zijn mail, dan krijg je ook niks meer. Ook in Amerika is spam verboden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door