Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Limpy
#1883180
Mollie, mijn 3 katers willen bij jou komen wonen...of anders op maandag bij je komen eten als dat biefstukdag is!
(ze hebben overigens nix te klagen hier want net alle 4 zitten mee te snoepen van mijn kip)
Gebruikersavatar
Door judith vd
#1884666
Ik heb begrepen dat als je grote stukken geeft, deze langer in het lichaam blijven zitten, zodat er meer voedingsstoffen uit gehaald kunnen worden.
Door Molllie
#1884908
Nou van mij mogen de katjes komen slapen,is alleen de vraag of de directrice dat ook accepteerd..........
Ik heb het vlees toch klein gesneden, vandaag komt mijn boekje van tannetje koning waarschijnlijk binnen, is hopelijk wat begrijpelijker voor mij dan Give your dog a bone :)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1887226
Molllie schreef: Nou van mij mogen de katjes komen slapen,is alleen de vraag of de directrice dat ook accepteerd..........
Ik heb het vlees toch klein gesneden, vandaag komt mijn boekje van tannetje koning waarschijnlijk binnen, is hopelijk wat begrijpelijker voor mij dan Give your dog a bone :)
Raw and Meaty bones van Tom lonsdale is ook in het Nederlands vertaald
http://www.rawmeatybones.com/translatio ... intro.html
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door