Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lolpugz
#1884819
Hallo
Even een vraagje, mn mopsen hebben tijdje weer kvv gehad en ga morgen weer beginnen met barf. Wil dus de nekken weer even platslaan. Kan ik de nekken ook in een doek of iets doen om het vele spetteren tegen te gaan?
En meppen jullie de karkassen en kwartels enzo Ook als je die voor het eerst geef?
Groetjes
Door spickenstef
#1884820
de nekken in een washandje doen als je ze plet gaat gemakkelijk je kan ze dus ook gewoon in een theedoek draaien he . kwartels zou ik niet pletten die zijn boter zacht daar knagen ze zo door
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1884869
In een theedoek kan prima.
Ik heb eigenlijk nooit klein spul geplet, ook kvv-honden kunnen nekjes en kwartels prima verteren.
Is dan gewoon kwestie van langzaam weer even laten wennen aan vleesbot.
Door Lizzy
#1884887
Ik stop vleesbot dat ik wil meppen in een plastic diepvrieszak van de Lidl. Die zijn hartstikke sterk en dat voorkomt inderdaad rondvliegende spetters kippennek :biggrin2:
Door lolpugz
#1885168
ik weer de eerste keer barf geven gewoon kippennekjes geplet stikt meneer bijna in een draadje vlees dat eraan hing ik schrok me rot! niet in het botje nee een draadje vlees en als ik het dan wil afpakken nog weg willen lopen ook he
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door