Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Pedro98
#1878994
De prijs zal best wel wat omhoog gaan. Levensmiddelen zouden ook duurder gaan worden dus zal het voer voor de honden ook wel aan de beurt komen. Misschien als je wat meer af neemt dat je met de prijs wat kan regelen. Vandaag nog een nieuwe vriezer aangeschaft speciaal voor de hond moet niet gekker worden. Maar zal ook eens vragen als ik wat meer aan KKV koop per keer of het de prijs een beetje naar beneden haalt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1879074
[quote="Pedro98"]
De prijs zal best wel wat omhoog gaan. Levensmiddelen zouden ook duurder gaan worden dus zal het voer voor de honden ook wel aan de beurt komen. Misschien als je wat meer af neemt dat je met de prijs wat kan regelen. Vandaag nog een nieuwe vriezer aangeschaft speciaal voor de hond moet niet gekker worden. Maar zal ook eens vragen als ik wat meer aan KKV koop per keer of het de prijs een beetje naar beneden haalt.


[/quote]

Dat is niet "misschien". Er gelden al jaren staffelkortingen bij de afname van kvv. :)
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1881847
Wat ik terug kan vinden op internet:

30-69 kg € 3,20 per kg
70-99 kg € 3,05 per kg
100-... kg € 2,85 per kg

Dus misschien kan je ook nog wat besparen door met meerdere mensen samen te bestellen (als je zelf niet zoveel plaats hebt).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door