Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1879140
Gisteravond heeft iemand -ik denk Cera- rozijnen gegeten, en ergens in de nacht er een mooie kots van gemaakt, vol gewelde rozijnen en een restje avondmaal
Uitgaand van de 'verdwenen hoeveelheid' denk ik dat ze alles kwijt is maar nu...

t staat op de 'gif-lijst' ... met haviksogen beloeren of met gillende banden naar de da??
Heeft iemand ervaring, tips
Door Too
#1879248
Boendoek schreef: Ik zou voor de zekerheid even met de dierenarts bellen....
Dat bedoel ik.... even niet aan gedacht

Dokter zegt :  aangezien ze gebraakt heeft én nog steeds geen rare neurologische dingen laat zien .... geen zorgen maken
-stopthaviksogenweerindrzak-

@Kruim
Je weet natuurlijk nooit zeker of t alles is maar als er ook restje duif bij zit mag je aannemen dat ze helemaal leeg was
Maar dat was wel de reden dat m'n 'zorg'zo langzaam op gang kwam... kwartje van druif/rozijn =gif viel erg traag maar toen ie eenmaal gevallen was  :-\ K ben stantpede de bieb ingeschoten om te zoeken en BP-en
Door Too
#1888007
Ah lief van je ... nee hoor ze heeft er helemaal niks van overgehouden,
terugkijkend is ze 's avonds heel laat wel flink misselijk geweest [niet vreemd als die dingen gaan opzwellen] maar nadat ze flink gespuugd had was dat ook klaar

Al met al een sisser...  ;)
Door Lexi
#1903848
mmmm, hier schrik ik best wel even van...

Op de giflijst die ik heb/ken staan rozijnen niet op. Lexi schooit bij mijn partner wel eens een aantal hapjes krentenbol weg, ze lijkt het prima te verteren en ik krijg het mijn vriend niet afgeleerd zijn eten met de kat te delen. Toch maar eens streng optreden...
Door Too
#1904173
T staat iig wél op de honden gif-lijst, van een enkel hapje krentenbol zal poes ws niet zomaar omvallen ,
in dit geval had ze een handje [ongewelde, droge] rozijnen weggestouwd... meer dan er in 1 krentenbol zit
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door