Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1876959
Even een vraag mijn honden krijgen nu sinds een dag of 4 pro-bioforte en drainage compositum van de groene os.
Je kunt het tegelijk geven dat weet ik dat is geen probleem.

Je moet een kuur doen... maar hoe lang duurt zo'n kuur, ik kan het nergens vinden... HELP... wie weet dit??
#1878423
Hoe groot is het potje Probio Forte? Ik geef get beide meestal iets van een maand, volgens mij is dat ongeveer één potje van 50 gram en één flesje. Als je het als kuur geeft tenminste. Als je probio geeft bij chronische klachten kan je het ook goed langer geven.
#1878439
geer schreef: Hoe groot is het potje Probio Forte? Ik geef get beide meestal iets van een maand, volgens mij is dat ongeveer één potje van 50 gram en één flesje. Als je het als kuur geeft tenminste. Als je probio geeft bij chronische klachten kan je het ook goed langer geven.
50 gram potje en 1 flesje.
oh ok, dus ik kan het ze beide gerust een maand geven, denk dat het potje dan ook leeg is en het flesje half... phew dacht ff dat het een paar dagen was... maar komt helemaal goed dan.

dank voor je reactie, super!
#1878444
Hallo Bien,

Ik heb ook beide gebruikt. Een maand de normale dosering en daarna afgebouwd met minder druppeltjes en schepjes, daarna om de dag als de ontlasting goed blijft en/of de hond niet terug valt in klachten. Heb het daarna niet meer hoeven te gebruiken  :)

Succes!
#1878453
Rootje schreef: Hallo Bien,

Ik heb ook beide gebruikt. Een maand de normale dosering en daarna afgebouwd met minder druppeltjes en schepjes, daarna om de dag als de ontlasting goed blijft en/of de hond niet terug valt in klachten. Heb het daarna niet meer hoeven te gebruiken :)

Succes!
nou dat is dan helemaal mooi, zo iets wilde ik ook doen ;-) dank je wel.
de dames hier wegen 11 en 15 kg, dus zouden we precies uitkomen!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door