Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1878431
Daar heb ik laatst per PB op geantwoord aan Zurca, maar ik heb geheel getrouw mijn PB-box geleegd en ben het exacte antwoord even kwijt. Er zit een stof in die wat instabieler is - ik weet even niet welke - waardoor de producent de werking na de houdbaarheidsdatum niet garandeert. Geer prive zou het, als het niet heeeel erg over datum is, gewoon proberen. Maar Geer NML geeft wel aan dat zij de werking dan niet kan garanderen. Zeg maar  :)

(lastig zeg, twee van die hoedjes  :biggrin2:)
#1878467
Nervo Heel mag je wel tot de volwassen mensendosering doseren hoor Karin, zeker met grote honden. Dus deze dosering:

Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar: 3 maal daags 1 tablet innemen. Zo nodig om het kwartier 1 tablet extra, maximum 12 tabletten daags.
#1878516
Ik ben vorig jaar begin december begonnen met RC voor Kátur en heb tegen oud en nieuw zeker 3 a 4x de normale dosis gegeven. Hij was aardig kalm toen.
Dit jaar ben ik ook bijtijds begonnen, bij hem moet het echt opbouwen, maar tot nu toe is er weinig geknald hier in de buurt. Vandaag was er eea aan leuke herrie vlakbij en hij was er broodnuchter onder, stond gewoon z'n karkassen op te knagen terwijl verderop in de straat de kanonslagen afgingen. En dat op de normale dosis!
#1878523
Ja, ze heeft het bij mij ook al eerder gehad, maar vanaf vanavond gaat de dubbele dosering er minimaal in ;)
Misschien morgen ook nog een keertje extra ;)
Ze is niet echt paniekerig, maar wel irritant :-X :-[

Zij hebben net ook nog 2 tabletjes Nervo Heel in een overheerlijk stukje Rodi-worst gehad ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door