Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1877276
Niet met die van slagerij West. Maar over het algemeen kun je stellen dat de botten die je gratis erbij krijgt de botten zijn die niet te verkopen zijn, dus dragende delen e.d. Ik bedankte er in ieder geval altijd voor. :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1877280
Chunga schreef: Heeft iemand ervaring(en) met de (gratis) lamsbotjes van Slagerij West?
ik heb er geen ervaring mee maar de botten die je bij het IC er vaak gratis bij krijgt, zijn tandenslopers. Vaak zijn het dragende delen die men ziet als "rekreatiebot". Het voegt in mijn ogen niets toe :-\
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1877981
de lamsbotten kun je zien als rekreatiebot. Vaak de dragende delen of schouders/heupen e.d.
Vaak geen vlees er meer aan en in mijn ogen tandenslopers :-[
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1877999
niet aan beginnen die botten ....
vlak voordat ik ging barfen ( nog voor ik ervan gehoord had) heeft 1 van mn dames een harde rib gehad ......gevolg een schuin afgebroken hoektand  :-[
wortelkanaal behandeling gehad en een mooie hoektand erop gemaakt .......2 weken later was deze er weer af.
bespaar je het geld van de DA ......
Door Chunga
#1879951
Bedankt voor al jullie ervaringen en reacties !!
De gratis lamsbotjes liggen ondertussen in de kliko  ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1879967
je zou er nog wel een bouillonnetje van kunnen trekken, zonder zout of andere toevoegingen. dan sterk inkoken en ijsklontvormpjes mee vullen, en invriezen. dan bij momenten van slecht eten of voor de gezelligheid of groentemix opleuken, klontje bouillon erbij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door