Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#1876264
Vraagje over pens. Aan een kant zit een laag waarvan ik denk dat het vet is, maar weet ik niet zeker. halen jullie dit weg of gewoon laten zitten? Ik heb het nu grotendeels eraf geknipt, gaat vrij makkelijk. Maar is dat nu vet of wat is het?

Ik gaf normaal altijd gemalen pens maar heb nu pens lappen dus vandaar dat ik het nog niet eerder tegen gekomen ben en niet weet wat ermee aan te vangen.
Door Lizzy
#1876267
[quote="TMG1961"]
Vraagje over pens. Aan een kant zit een laag waarvan ik denk dat het vet is, maar weet ik niet zeker. halen jullie dit weg of gewoon laten zitten? Ik heb het nu grotendeels eraf geknipt, gaat vrij makkelijk. Maar is dat nu vet of wat is het?

Ik gaf normaal altijd gemalen pens maar heb nu pens lappen dus vandaar dat ik het nog niet eerder tegen gekomen ben en niet weet wat ermee aan te vangen.
[/quote]

Is het zacht en behoorlijk wit? Of is het een beetje glazig wit en wat harder? Maak ander ff een fotootje :biggrin2:
Door TMG1961
#1876270
Zacht en niet echt wit maar meer heel licht grijsachtig, je knipt het er heel makkelijk af en zit aan de complete binnenkant, ongeveer een 2mm dik
Door TMG1961
#1876456
Niemand? Ik bedoel de gladde kant van de pens lappen. Moet ik dit wegsnijden of laten zitten?
Door Anthraciet
#1876472
Ik denk dat ik wel weet welk deel je bedoeld en ik geef altijd gewoon alles van de pens, dus ook dat wittige deel ;)
Door TMG1961
#1876477
[quote="Anthraciet"]
Ik denk dat ik wel weet welk deel je bedoeld en ik geef altijd gewoon alles van de pens, dus ook dat wittige deel ;)
[/quote]

oke, heb het nu al weggeknipt en weggegooid maar laat het volgende keer wel zitten. Wist niet wat het was en het lijkt op vet vandaar dat ik het meeste weggeknipt heb
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1876558
ik heb de stelregel , als ik twijfel voer ik het niet  :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1876584
dat is een vel he wat je bedoelt, je kan het er heel makkelijk afscheuren.....
ik haal het enkel eraf als ik het gaat drogen, anders krijgen ze het gewoon...
Door pallas
#1876592
In pens kan behoorlijk veel vet zitten. Als het erg veel is haal ik er wat van weg, anders krijgen ze het er gewoon bij.
Door TMG1961
#1876618
[quote="lauraV"]
ik heb de stelregel , als ik twijfel voer ik het niet  :)
[/quote]

Dat ook, maar ik wist niet wat het was. Het zit aan de pens, maar als ik er over nadenk. Ik denk niet dat ze als de pens gemalen wordt dit "vel" eraf halen.
Door Lizzy
#1876621
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld en dat kun je gewoon laten zitten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door