Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Audrina
#186567
Mijn CB is bijna op en ik ga pas de 24e naar Ermelo om nieuwe te halen. Nu heb ik van een collega een paar kilo AHV gekregen om die paar dagen te overbruggen. Maar mijn honden zijn alleen CB gewend en geen AHV. Ik was ook niet van plan om ze in de toekomst vaker AHV te gaan geven, het is dus echt alleen maar voor die paar dagen en daarna heb ik gewoon weer CB voor ze.
Nu geef ik ze wel regelmatig dingen zoals kip, rundvlees, geitenvlees, lamsvlees (allemaal ook met bot) en vis, dus in principe verwacht ik geen problemen met de AHV. Maar ik vraag me toch af wat ik het beste kan doen? De CB en de AHV met elkaar mengen? Of de ene keer een bak CB en de andere keer AHV? Of maakt het allemaal niet zoveel uit?
Door danielle1980
#186568
wij hebben zowel AHV als cb en wij geven het niet door elkaar,
hebben we wel gedaan maar daar deden ze het niet zo goed op,
dus nu doen we bv cb s'ochtends en AHV s'avonds,
en dat werkt prima.
Door Lizzy
#186577
Ik geloof dat ik het niet door elkaar zou mengen maar de ene keer ('s ochtends) dit en de andere keer dat ('s avonds) zou geven. Hoewel ik eigenlijk niet eens goed aan kan geven waarom ik daarvoor zou kiezen.... gevoelsmatig, geloof ik.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 14 okt 2004, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#186578
Maakt volgens mij niet uit hoor ;), alhoewel Nitus op de AHV niet mooi poepte (Gitte wel), beetje plakpoep, dus probeer het een keertje uit, dan kan je zien hoe je honden het er op doen en daarna beslissen of je het mengt of zoals Daniëlle doet 's morgens CB en 's avonds AHV.
Door Audrina
#186613
[quote="Lizzy"]
Ik geloof dat ik het niet door elkaar zou mengen maar de ene keer ('s ochtends) dit en de andere keer dat ('s avonds) zou geven. Hoewel ik eigenlijk niet eens goed aan kan geven waarom ik daarvoor zou kiezen.... gevoelsmatig, geloof ik.
[/quote]

Mijn eigen gevoel zegt ook 's morgens het ene merk en 's avonds het andere. Ik ben niet zo "door elkaar prakkerig" eerlijk gezegd. ;)

Nuo ja, ik ga het gewoon proberen. Het is toch maar voor een paar dagen. :)
Door diana
#187370
het is wel eens gebeurd dat ik bijna door mijn cb heen was .
en dan een doosje ahv haalde , omdat ik dacht dan bespaar ik ff wat geld .
het kost 75 cent per pond
maar ja .
van ahv hebben ze niet genoeg aan 1 pond per dag en van cb wel
dus ik was dan even duur uit .
maar ze hadden er geen last van .
het ging prima .
mengen heb ik nooit gedaan
Door K@rin
#187373
Noël kreeg als pup Carnibest gemengd met AHV, omdat anders zijn ontlasting te dun bleef.
Nu heeft hij daar geen last meer van. Ik heb ook altijd wel een doos AHV in huis, voor het geval dat .....
Door Audrina
#187375
Ik ga vanavond eerst maar eens kijken wat ze eigenlijk van de AHV vinden. Voor hetzelfde geld eten ze het niet, dat weet je hier maar nooit. ::)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#187566
[quote="Audrina"]
Ik ga vanavond eerst maar eens kijken wat ze eigenlijk van de AHV vinden. Voor hetzelfde geld eten ze het niet, dat weet je hier maar nooit. ::)
[/quote]

En ging het erin of weigerden ze te eten.Ik ben benieuwt,laat het weten. ;)
Door Audrina
#187684
[quote="Unique"]
[quote="Audrina"]
Ik ga vanavond eerst maar eens kijken wat ze eigenlijk van de AHV vinden. Voor hetzelfde geld eten ze het niet, dat weet je hier maar nooit. ::)
[/quote]

En ging het erin of weigerden ze te eten.Ik ben benieuwt,laat het weten. ;)
[/quote]

Ze vonden het zo lekker dat ze zowat de bodem van hun pan er bij op vraten. ;D

Ik vond het er zelf overigens niet zo fris uitzien & ruiken :-X maar ja....
Door Truus
#187694
[quote="Audrina"]
[quote="Unique"]
[quote="Audrina"]
Ik ga vanavond eerst maar eens kijken wat ze eigenlijk van de AHV vinden. Voor hetzelfde geld eten ze het niet, dat weet je hier maar nooit. ::)
[/quote]

En ging het erin of weigerden ze te eten.Ik ben benieuwt,laat het weten. ;)
[/quote]

Ze vonden het zo lekker dat ze zowat de bodem van hun pan er bij op vraten. ;D

Ik vond het er zelf overigens niet zo fris uitzien & ruiken :-X maar ja....
[/quote]
Dus ze vroegen om Meer ;D
Door diana
#187697
vind ik dus ook niet hoor c.b ziet er 10x beter uit
maar ja .
ze lusten het hier ook wel
is net zo snel op als de cb
, maar voor mijn eigen gevoel voer ik liever c.b
omdat het even duur is in verhouding
Door Audrina
#187703
[quote="Truus"]
[quote="Audrina"]
[quote="Unique"]
[quote="Audrina"]
Ik ga vanavond eerst maar eens kijken wat ze eigenlijk van de AHV vinden. Voor hetzelfde geld eten ze het niet, dat weet je hier maar nooit. ::)
[/quote]

En ging het erin of weigerden ze te eten.Ik ben benieuwt,laat het weten. ;)
[/quote]

Ze vonden het zo lekker dat ze zowat de bodem van hun pan er bij op vraten. ;D

Ik vond het er zelf overigens niet zo fris uitzien & ruiken :-X maar ja....
[/quote]
Dus ze vroegen om Meer ;D
[/quote]

Ze stonden echt in hun pan te kijken, zo van: "Waar is de rest?" en ze zijn geloof ik alle 3 wel minstens een keer of 3 terug gelopen om te kijken of het echt wel op was en voor de zekerheid nog maar eens hun pan leeg te likken.

ff afwachten of het morgen met uitlaten ook nog goed gaat, maar ik denk het van wel. Binnenkort komt er hier thuis een grotere vriezer bij, dus wie weet leg ik er wel een doos AHV bij voor de afwisseling. Maar als vast voer hou ik toch CB. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door