Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#187172
en dan zijn jullie natuurlijk heel erg benieuwd he,
Nou ik zal de foto er dan maar op zetten.

Chasey heeft trouwens ook heel erg trek in hetgeen hij krijgt, want het staat nu in de magnetron, zodat hij er niet bij kan, maar hij loopt dus steeds vanaf zijn plaats naar de keuken en weer terug. ;D

Nou ik zelf ben ook benieuwd hoor wat hij ermee gaat doen, de ene weet ik wel dat gaat goed, maar het andere dat heeft hij nog nooit gehad en is dus nieuw voor ons beide.
Ik denk dat ik het maar eerst even vast hou, want je leest zovaak dat het zo hap slik en weg is. En dat het daarna dan weer uitgkotst word. :-X

Zijn jullie al benieuwd?

komt tie:
Afbeelding

jaja Chasey krijgt zo meteen een runderriblap van ruim 350-400 gram en ook nog een kippenpoot van ongever 300-350 gram.
Het is wel flink meer dan dat hij normaal krijgt, maar morgen krijgt hij dus ff flink minder, kan hij uitbuiken ;D
Laatst gewijzigd door Jolly op zo 16 okt 2005, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#187191
[quote="Jolly"]
ja jammie he,
Wat denk je, zal ik de riblap snijden of vasthouden en hem laten trekken?
[/quote]

Als jij denkt dan nog vingers over te houden is trekkertjetrek wel leuk natuurlijk :D

en aan één stuk geven, vind die dat niks?
Door Jolly
#187197
pfoe het watje wist niet wat hij ermee aan moest, de poot wel die krijg tie vaker, ik ga nou weer ff kijken en de camera meenemen voor donker tuin foto;s ;D
Door Truus
#187201
[quote="Jolly"]
pfoe het watje wist niet wat hij ermee aan moest, de poot wel die krijg tie vaker, ik ga nou weer ff kijken en de camera meenemen voor donker tuin foto;s ;D
[/quote]
Geef je dat niet binnen Jol ::) ;D
Door Jolly
#187202
ghihihi nou toen ik dus net beneden kwam slikte hij net het laatste stukje door.
Dus helaas geen foto's deze keer.
Toen ik het in mijn hand hield de lap, toen wilde hij niet trekkietrek spelen, hij beet erin, maar liet meteen weer los. Toen ik de lap op het gras mikte dook hij erop en hapte erin, maar liet weer meteen los en ging toen aan de poot beginnen die ik iets verder op het gras had neergelegd, dus ik dacht nou ik heb nog wel even om de digi te pakken, niet dus ;D
Laatst gewijzigd door Jolly op vr 15 okt 2004, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#187204
[quote="Truus"]
[quote="Jolly"]
pfoe het watje wist niet wat hij ermee aan moest, de poot wel die krijg tie vaker, ik ga nou weer ff kijken en de camera meenemen voor donker tuin foto;s ;D
[/quote]
Geef je dat niet binnen Jol ::) ;D
[/quote]

had het vanochtend net huisje gesopt, wat denkie zelluf ;D
Door Jolly
#187206
oww vast niet, maar mijn portemonee wel, die lap was duurder dan mijn hele vlees inslag van die dag bij elkaar ;D

over een week, krijgen we nieuwe kuikens, dus over een week of 3 dus net na de wandeling dan krijgt Chasey wel weer een kuiken, die ik dan wel helemaal op foto ga zetten.

Misschien kunnen we via Vic ook nog aan lekkere ribben komen, dan heeft hij ook weer eens lol.

Van Marieke ( vorige week) heeft hij toen een flink schouderblad gehad en dat vond hij ook erg jammie.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jolly op vr 15 okt 2004, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#187224
ja maar dan moet ik natuurlijk wel ff doorgeven aan vic hoeveel wij dan wel niet willen. Moet nu eerst f gaan eten, doe ik daarna wel ff Pb-en met Vic :D
Door Truus
#187257
[quote="Jolly"]
ja maar dan moet ik natuurlijk wel ff doorgeven aan vic hoeveel wij dan wel niet willen. Moet nu eerst f gaan eten, doe ik daarna wel ff Pb-en met Vic :D
[/quote]
Voor zover ik weet, gaat Vic weer uitdelen aan de wandelaars hoor Jol ;)
Wel lief van hem en...de honden zijn er blij mee :P
Door Jolly
#403869
zo we zijn nu een jaar verder :o, ja echies waar.

En morgen ochtend krijgen de mannen:
300 gram runderriblapjes in stukkies met een eitje eroverheen en als toetje een eendennek of 2.

's middags krijgen ze dan een penslap een kipfiletje en als toetje een lamsrib.

en dan maandag weer gewoon bibi.
Oww wat hebben ze het toch zwaar bij ons :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door