Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danique
#186932
Hallo allemaal,

Misschien een hele rare vraag, ik geef Jade( en Sammy) nu een gedroogd pensstaafje voordat ik op bed ga ( anders spuugt Jade gal s'ochtends) en tussendoor.

Iedere ochtend ligt er een bruin drapje ( lijkt pens) op ons kleed....zou ze niet tegen gedroogde pens kunnen ????? ???
Door K@rin
#186934
[quote="Danique"]
Hallo allemaal,

Misschien een hele rare vraag, ik geef Jade( en Sammy) nu een gedroogd pensstaafje voordat ik op bed ga ( anders spuugt Jade gal s'ochtends) en tussendoor.

Iedere ochtend ligt er een bruin drapje ( lijkt pens) op ons kleed....zou ze niet tegen gedroogde pens kunnen ????? ???
[/quote]

Zou kunnen ..........
Doe het eens een paar dagen niet en kijken wat er dan gebeurt ....
Door casangio
#186950
[quote="Danique"]
Hallo allemaal,

Misschien een hele rare vraag, ik geef Jade( en Sammy) nu een gedroogd pensstaafje voordat ik op bed ga ( anders spuugt Jade gal s'ochtends) en tussendoor.

Iedere ochtend ligt er een bruin drapje ( lijkt pens) op ons kleed....zou ze niet tegen gedroogde pens kunnen ????? ???
[/quote]

Misschien dat iedere dag teveel is. Geef ze een heel klein beetje vers vlees of zo, misschien dat ze dan 's morgens niet kotst.Of een heel klein stukje verse pens misschien verteert dat gedroogde niet goed.
Laatst gewijzigd door casangio op vr 15 okt 2004, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#187145
Wordt het niet meteen doorgeslikt?
Hier kauwen ze er amper op en soms kots Tinus het weer uit na een tijdje.
Zou inderdaad eens een paar dagen niets geven zodat je zeker weet waar het aan ligt.
Door Danique
#187162
Ik zal het een paar dagen niet geven maar zo blijft er zo weinig over..... :-\
Dankjullie wel voor de reacties !!
Door K@rin
#187274
Als je niets geeft, dan spuugt ze gal ?
Misschien moet je haar dan 's avonds laat nog wat van haar normale voeding te eten geven ....................
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door