Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1866816
Hallo allemaal

Ik heb Berner Sennen pup (7 maanden). Hij heeft allergie voor droog hondenvoer. Ik geef hem http://www.ducknatuurvoeding.com/ maar het is duur. Ik wil graag weten welk voer echt goed is, maar het liefst wel goedkoper dan het voer wat ik nu gebruik. Maar als deze voer optimaal is dan blijf ik mijn hond dit voer geven.

Als iemand van de lezers in Leiden woont, wilt u mij laten weten waar u vers vlees ( het liefst goedkoop) voor uw hond koopt.

P.S. Ik ben geen nederlander, sorry voor mijn foutjes.  ;)
#1866998
Je zou kunnen kiezen voor Lotgering, zij bezorgen ook thuis. Of voor Naturis, maar dat zal qua prijs niet veel schelen met Duck.

Zelf samenstellen is denk ik toch nog altijd het goedkoopst, maar daar moet je wel de tijd/ ruimte en zin in hebben natuurlijk. Er staat op dit forum in de barf-hoek een topic met adressen waar je barf kunt halen. ;)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1622250
Met iig een adresje in Oegstgeest.
#1867445
Betere kwaliteit en betaalbaar... Darf denk ik dan aan, ook nog eens biologisch. Ook goed zijn Haaksbarf, All Animal, Shaweca, Carnivoer en Tinlo Barfmenu, maar volgens mij zijn die allemaal wat duurder. Misschien Shaweca en Tinlo het goedkoopst. Lotgering is wel één van de goedkoopste kvv's, maar lijkt me niet optimaal.
#1876285
[quote="nienk"]
Weet je voor wat je hond precies allergisch is?

lotgering inderdaad een goedkope variant, maar wellicht niet de beste.

ps. wat is je eigen taal? misschien kan iemand hier je in je eigen taal antwoord geven!
[/quote]
Ik denk dat je verschillende KVV zou moeten uitproberen om te kijken wat voor jou hond het beste is. Ik heb zelf Bibi en Carnibest een jaar gegeven, maar onze Witte herder bleef ontlastingproblemen houden. Toen bij Lotgering zo'n 4 jaar geleden KVV gehaald en geen enkel probleem meer. Wij hebben 6 honden die het allemaal super doen op Lotgering en dat het goedkoop is is een mooi voordeel, maar gaf voor ons niet de doorslag om het te geven. Eigenlijk helemaal niet, omdat we daardoor 'wantrouwend' waren, maar......het ziet er goed uit en onze 4 asielhonden die er meteen op gingen hebben nooit ontlastingsproblemen gehad.
Wel geven we nu half Barf en half KVV en gaan steeds meer Barfen, maar dat is een keuze die je op een gegeven moment zelf moet maken. Ik vind het heerlijk om onze honden te zien smullen en kluiven op een barfmenu...
Succes met je Berner..... :)
#1876854
Hoi en welkom hier!
Ik woon in Leiden en je kan bij tuincentrum Ranzijn in Leiderdorp duck, rodi en energique kopen. Ik weet niet waar je het nu haalt maar mogelijk is het daar door de grotere verpakkingen goedkoper. Bij AH kan je Smuldier kopen en bij het dierenasiel in de Stevenshof kan je carnibest kopen maar dat is niet goedkoper.
Ik stuur je ook even een persoonlijk berichtje
#1876965
Hallo everybody

Thank you very much for your help.
My language is Russian so it is not verry common in Holland.  :)

I'm not sure what was he  is allergic for.  Almost for 2 month he had diarea and we tried all the possible food brands: Royal Canine, Hills, Eukanuba, Acana, ProVet, etc. including the special ones from the vet. 
As soon as we switched from the dry food to Duck frozen food it has stoped in two days. But could not find any information about minerals and vitamines in this food. For a big dog like Dave it is very important. That's why I'm looking for other food brands for big dogs.
#1877128
????????

(Eh... nee, ik spreek geen woord Russisch, heb dit opgezocht, dus als er iets belachelijks staat ipv "welkom" ... dien maar een klacht in bij Google ;-)      )

Voor iemand die een taal spreekt die zo anders is dan het Nederlands vind ik dat je onze taal beter spreekt dan menige Nederlander!

Hopelijk vind je hier wat je zoekt!!

Suzanne



[quote="Dave-berns"]
Hallo allemaal

Ik heb Berner Sennen pup (7 maanden). Hij heeft allergie voor droog hondenvoer. Ik geef hem http://www.ducknatuurvoeding.com/ maar het is duur. Ik wil graag weten welk voer echt goed is, maar het liefst wel goedkoper dan het voer wat ik nu gebruik. Maar als deze voer optimaal is dan blijf ik mijn hond dit voer geven.

Als iemand van de lezers in Leiden woont, wilt u mij laten weten waar u vers vlees ( het liefst goedkoop) voor uw hond koopt.

P.S. Ik ben geen nederlander, sorry voor mijn foutjes.  ;)
[/quote]
#1877613
Ik heb een Russische collega, maar ze is vandaag en morgen vrij. In geval van nood kan ik wel om een vertaling vragen (ze heeft een Rusisch toetsenbord). Ik heb alleen maar Russische woorden geleerd waar ik niet veel aan heb (kerstman, sneeuwpop e.d.).  :D

Als je duck in grotere hoeveelheden koopt is het goedkoper dan als je het per pakje koopt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door