Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1866826
Is er een huis, tuin en keukenmiddel wat helpt tegen buikpijn?

Kaya is misselijk sinds vanmiddag, heeft al 3x overgegeven.
Maar nu zie ik dat ze nog misselijk is en wil het graag verlichten.
Ik hoop dat het morgen beter is, anders moeten we toch maar even een dierenarts opzoeken.
Door Truus
#1866831
Ach jee :( heb je okugest in huis? Ik heb het standaard in huis het is van VSM.
Wat heeft ze gegeten de afgelopen tijd?
Beterschap.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1866855
Truus schreef: Ach jee :( heb je okugest in huis? Ik heb het standaard in huis het is van VSM.
Wat heeft ze gegeten de afgelopen tijd?
Beterschap.
Nee helaas.
Okugest was ook het enige wat bij me opkwam. Moet dat toch eens gaan halen zodat ik dat voor de zekerheid in huis heb.

Ze krijgt een leversparend-dieet. Vandaag haar normale portie havermout met groente en deze keer kabeljauwfilet gehad.
Ik verdenk of de kabeljauwfilet waar een paar kleine graatjes inzaten, maar opzich moet dat geen probleem zijn normaal.
Ofdat ze teveel sneeuw gegeten heeft vanmiddag tijdens de wandeling.
Door Truus
#1866963
Kan inderdaad ook door teveel sneeuw eten. De maag raakt dan van streek. Hou ze maar lekker warm en hopelijk gaat het snel beter.
Door Lizzy
#1867185
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt ziek zou zijn van een paar graatjes. Ik hoop dat ze inmiddels wat beter is maar ik geef in dit soort gevallen inderdaad ook Okugest.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1867255
Meestal ook Okugest, maar als ik het niet in huis heb haal ik bij de drogist kindigest en houd de kinder-dosering aan, Werkt hier prima.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1867407
Ze 'doet' het weer  :) is weer vrolijk en zo ga ik eens kijken of ze weer wil eten.
Geen idee dus waarvan ze misselijk was gister, maar het was wel sneu om te zien gisteravond.
Ben iig blij dat dit ws niet te maken had met lever, was er even weer bang voor gister.
Ga vandaag maar eens kijken waar ik okugest kan halen.
Ik verdenk toch de sneeuw.
Door Truus
#1867419
Fijn dat het weer goed gaat ! Bij de apotheek of drogist hebben ze Okugest van VSM. Altijd handig.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1867514
Truus schreef: Fijn dat het weer goed gaat ! Bij de apotheek of drogist hebben ze Okugest van VSM. Altijd handig.
Ah thnx gaan we daar even langs vanmiddag (kan ik gelijk tandpasta kopen  :P)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door