Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Decibels
#1866182
Ik heb wel vaker gezien dat er kogeltjes in KVV eend zaten en als ik ze zie haal ik ze er ook uit. Maar nu spuugt Alice net en bij het opruimen ontdek ik dus een kogeltje in het braaksel. Ik mag aannemen dat dat toch niet de reden is van het spugen...toch?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1866190
Dat lijkt mij sterk, hier hebben ze regelmatig wild met kogeltjes gegeten, en die gingen gewoon in het natuurlijke verloop mee...
Zat er niet wat anders bij de kots, een stukje buffelhuid of een randje van een hoefje oid..
Door Lizzy
#1866210
In mijn ogen kan dat heel goed een reden zijn voor het braken. Honden braken nou eenmaal 'om niks' en ook als er iets in de maag zit waarvan ze denken "nah, dat hoort er niet". Dus in mijn ogen een volstrekt natuurlijke reactie. Maar wat on earth doen kogeltjes in KVV eend? Is het wilde eend waar ze de KVV van maken? :o
Door Decibels
#1866221
ja...toen ik het neerzette dacht ik al van: dat had niet in de bar gemoeten... ;) Bedankt voor het herplaatsen.

Ik mag aannemen dat het wilde eend is. Tamme eend hoeft toch niet geschoten te worden? Die kan je zo pakken... ;)
Ik heb wel vaker kogeltjes erin en nogmaals...als ik ze zie (of hoor, want ik gebruik metalen voerbakjes) dan haal ik ze eruit.  Kan best gewoon toeval zijn dat ze nu braaksel had met een kogeltje erin.
Door *loes*
#1866223
Als er hier wel eens kogeltjes in het wild zitten, gaat Tarzan ook meteen de kogeltjes uitbraken.
Door Decibels
#1866476
Alice heeft net weer haar maaltijd eruit gegooid, dus ik denk toch dat er iets anders aan de hand is...
Door Pedro98
#1866775
Toch iets anders dwars zitten als een kogeltje. Misschien wel van de kou of stiekem wat sneeuw gegeten dat haar nu dwars zit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door