Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tonny 1
#1857356
Mogen mijn honden die hebben heb er nog een heleboel in de vriezer. Maar kan nergens eigenlijk terug vinden of iemand er ervaring mee heeft.
Door Limpy
#1857382
Volgens mijn 2 oosterse kortharen zijn ze heeeeeeeeeeeerlijk!
En als 2 katten ze wegknagen willen je honden het vast ook wel proberen....
Het velletje/schilletje erom laten zitten, knagen mijn jongens ook gewoon weg.
Door TMG1961
#1857788
[quote="Tonny 1"]
Ja maar heb er nog heel heeeeeeel veel en die vriezer moet leeg voor  het hondenvoer  ;D
[/quote]

gelukkige hondjes  :biggrin2:
Door **Jillaroo**
#1864930
hee ton, wanneer je deze kant op kom kan je er dan een kilotje of wat voor mij meenemen? Wil eens zien of ze hier het ook lekker vinden
Gebruikersavatar
Door koekje
#1864937
Ik denk dat je die ook wel op de droger kunt leggen. Als ze gedroogd zijn, nemen ze minder plek in beslag.
Weet iemand of grote garnalen hetzelfde smaken als kleine? Ik wil dat ook wel eens voor Sien uitproberen. Grote garnalen komen alleen in grote zak en als Sien ze niet moet, zit ik ermee (ik eet ze zelf niet en Ottepot ook niet). Kleine verpakking heb ik minder moeite mee weg te gooien als het geen succes is.
Door Limpy
#1864945
Ik vind de grote lekkerder, obi-wan ook.

Als ik ze al eens haal voor de jongens ga ik ze op de markt halen, 100 gram of zo (is een leuk maaltje voor 2 vleermuizen)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1864999
Ow, dan zullen ze die hier ook wel bij de 1 van de stinkende kramen hebben voor een kleine hoeveelheid. Hoef ik niet gelijk een hele kilo te nemen.
Door Tonny 1
#1865413
[quote="koekje"]
Ik denk dat je die ook wel op de droger kunt leggen. Als ze gedroogd zijn, nemen ze minder plek in beslag.
Weet iemand of grote garnalen hetzelfde smaken als kleine? Ik wil dat ook wel eens voor Sien uitproberen. Grote garnalen komen alleen in grote zak en als Sien ze niet moet, zit ik ermee (ik eet ze zelf niet en Ottepot ook niet). Kleine verpakking heb ik minder moeite mee weg te gooien als het geen succes is.
[/quote]

dat is ook een goed idee drogen
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1867004
[quote="koekje"]
Ow, dan zullen ze die hier ook wel bij de 1 van de stinkende kramen hebben voor een kleine hoeveelheid. Hoef ik niet gelijk een hele kilo te nemen.
[/quote]

Idd, gewoon bij de visboer.
Drogen ging trouwens wel heeel erg meuren, Max vond het geweldig, wij heel wat minder..
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2790043
Ik ga het ook eens proberen met garnalen te drogen alleen kijken die oogjes me nog aan brr dat vind ik wat minder
denk dat ik ze schoon moet maken voordat ik ze droog
heb een hele bak gratis gekregen voor de honden maar ik dacht gepelde haha niet dus Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door