Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1863254
Ik heb Migudu in de afgelopen tijd drie keer een portie kangoeroe gegeven en drie keer heeft hij het meteen er uitgebraakt.
De eerste keer dacht ik, dat is toeval, de tweede keer vond ik vreemd en nu de derde keer denk ik dat hij er niet tegen kan ofzo.
Kan dat??

Groetjes,
Gerda
Door Migudu
#1863258
Ja, ok..maar hoe kan dat? Bij één soort vlees?

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door nova
#1863298
hier ook kangoeroe k*tspartijen.
Terwijl het vlees zo mals als boter is  :-\
Door Nadia
#1863302
Wellicht te grote lappen? Dat het terug eruit komt? Hoe snel komt het eruit?
Door **Jolanda**
#1863309
Wat vreemd. :-\ Hier blijft het er gewoon in en ik geef het de ene keer in grote stukken en de andere keer kleinere stukjes.
Nergens last van gehad hier met de honden.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1863312
Hier valt het ook gewoon goed.
Ik ken dit wel van zalmkop, in het begin moesten ze daar ook wat vaker van overgeven, er kwamen dan stukjes kraakbeen uit die niet lekker op de maag lagen blijkbaar. Zal ws gekomen zijn vanwege het kraakbeen en vet, maar nu hebben ze daar geen last meer van.

Raar want die kangoeroe is botermals en mager.
Door Migudu
#1863330
Ik geef hem niet eens hele lappen, maar snij het in stukken.
Binnen 5 minuten mag ik weer opruimen.. :-[

Gerda
Door Lizzy
#1863353
Vreemd. Ik heb het hier wel met niet-biologische (en dan vooral kippen) lever. Met Pinkel. Dat wordt niet goed verdragen en uitgekotst. Ik heb het van het menu geschrapt.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1863356
Hier lusten de dames het gewoon en wordt het ookgoed verdragen. Alleen onze reu moet er niks van hebben. Hij laat het dus gewoon liggen  :-\
Door Nadia
#1863535
vanaalst schreef: hier staan ze achter me te kwijlen, schiet op schiet op, en het blijft erin...
Hier dus ook! Zelfs de poezen kwijlen ervan :D
Door Lil
#1866050
ik heb het dan niet gehad, maar ik zou eerlijk gezegd als een van die van mij zo ergens op reageren als jij beschrijft: dit vlees van het menu schrappen (Boris heeft dat bijvoorbeeld al jaaaaaren bij parelhoen: echt vanaf dag 1 dat hij het kreeg en als hij het nu per ongeluk krijgt ook weer. Hier komt het dus niet meer erin. Lekker makkelijk als Cay ooit moet elimineren heb ik voor haar een diersoort).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door