Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#1859158
Ik heb nu dan voor Jesse vleesbotten gemalen en spier/orgaanvlees in blokjes erbij gesneden nu wil ik daar toch wat groentemix aantoevoegen. Maar niet teveel dus het moeten blokjes worden van rondom de 20g. Iemand suggesties waar ik dat het makkelijkst in kan mieteren.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1860447
Ik weet niet of dat werkt, maar ik zit te denken of je het niet op een dienblad oid kunt invriezen. Zodat je dus een dunne plaat bevroren groentemix hebt. En die dan met een hamer in stukken slaan.
Door Cindy de Wolf
#1861035
Sanyo schreef: Ik weet niet of dat werkt, maar ik zit te denken of je het niet op een dienblad oid kunt invriezen. Zodat je dus een dunne plaat bevroren groentemix hebt. En die dan met een hamer in stukken slaan.
Dat is ook nog idee. Voor nu heb ik de ijsblokjeshouders gekocht bij de Blokker. Had er net al ruzie mee, hij wilde mij niet 1 blokje groentemix teruggeven >:( ;) na wat bruut geweld toch maar wel.
Heb nu voor een kleine 2 weken voor Jesse alles klaar liggen dus ben heel benieuwd. Vandaag, 1 dag, dacht ze er het hare van ::) ::) maar uiteindelijk wel gegeten.
Door Cindy de Wolf
#1861147
MarijeEnBoomer schreef: Misschien had ik moet zeggen dat je de zachte blauwe moest kopen  :-[
;D ;D ;D ;D ja had die idd zien hangen maar die waren een stuk duurder dus zag, op dat moment, daar niet zo het nut van in ;D ;D Ga morgen maar weer stoeien, als het nou echt niet te doen is loop ik van de week de Blokker maar weer binnen ;)
Door Sandra K
#1861626
Het helpt als je de bevroren bak met blokjes eerst 10 min op het aanrecht zet voordat je de blokjes probeert te lossen. Dat smelten ze net iets los.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door