Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1821317
Sinds een maand of zo ruikt Milyck's vacht echt doordringend naar hond, nooit zo geweest dus eerst zijn menu maar weer eens helemaal doorgerekend: conclusie niets mis mee.

Toen begonnen met chlorella, dat krijgt hij nu sinds 2 weken maar ik merk nog geen verschil.
Wil nu visolie gaan geven ( dat deed ik in het verleden door de groentemix maar ben daarmee gestopt omdat ik las dat toevoegingen de mix sneller in kwaliteit achteruit zouden laten gaan)

Dit zou dus misschien wel de oorzaak kunnen zijn,maar hoeveel visolie moet ik gaan geven? 1 capsule per dag lijkt me zoveel?
Laatst gewijzigd door millyckk op do 22 jan 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sietie
#1822436
ik weet niet of het helpt tegen hondenlucht, maar ik geef mijn honden elke dag 1 visoliecapsule. Ze krijgen geen vis omdat ze het hier niet lusten of diegenen die het wel lusten geven er van over omdat het te vet is...ik heb trouwens boxers gemiddeld zon 30 kilo zwaar dus ik neem gewoon de kinderdosering. Dit doe ik al jaren en bevalt uitstekend!
Door sandrra
#1822613
spreeuwtje schreef: Voor kiek heeft de zowieroo goed geholpen.
geeft je vloeibaar of poeder? En waar heb je t vandaan?
Door millyckk
#1824965
Sorry, beetje verlate reactie :-[ Ik wil het eerst met visoliecapsules gaan proberen, dit is het enige wat er in zijn menu is veranderd dus ik ga  uitproberen of het dat is. Ik begrijp uit de reacties dat ik gewoon 1 capsule per dag kan geven (?)

Helpt dat niet ( genoeg) dan ga ik algencapsules of zowiero proberen ( even kijken waar ik dat kan krijgen)
Bedankt voor de tips!
Door millyckk
#1861146
We zijn nu een maand verder en er zit verbetering in! Wat ik alleen niet kan verklaren is dat ik hem b.v. 4, 5 dagen niet ruik en dan weer ineens wel een dag of 2 ??? Geen idee hoe dat kan, maar ik ga nog maar even door met de visolie en als het eind deze maand nog hetzelfde is, begin ik met de zowiera.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1861202
Mooi dat er verbetering in zit, maar waarom dat van dag tot dag zo kan wisselen snap ik ook niet.
Is het niet toevallig altijd na het eten van 1 bepaalde diersoort of zo?
Door millyckk
#1861220
HannekeKjell schreef: Mooi dat er verbetering in zit, maar waarom dat van dag tot dag zo kan wisselen snap ik ook niet.
Is het niet toevallig altijd na het eten van 1 bepaalde diersoort of zo?
Zal daar eens opletten,maar ik verwacht het eigenlijk niet omdat ik geen nieuwe soorten ben gaan geven!
Door inni
#1861445
Noteer een tijdje wat Milik eet en hoe hij zich gedraagt, misschien zie je de oorzaak na enkele dagen al. ;)

Bij 't toetsenbord van de pc ligt een boekje en pen waarin ik noteer wat Berre at en hoe 't ging, makkelijk om achteraf een lijn in z'n toestand te vinden. (en terwijl de pc opstart is 't snel genoteerd )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door