Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ridge2010
#1861104
onze pup  van 4 maanden kreeg eerst smuldier en nu al hele tijd energique puppy,maar ik vind hem steeds te schraal blijven,hij krijgt nu al 1 kg per dag en weegt nu 15 kilo,het is een rhodesian ridgeback reu.
ook vind ik het erg prijzig....wat is nog een ander merk wat goed is voor een pup en makkelijk verkrijgbaar?is bibi evt geschikt?
Gebruikersavatar
Door essie74
#1862240
[quote="ridge2010"]
onze pup  van 4 maanden kreeg eerst smuldier en nu al hele tijd energique puppy,maar ik vind hem steeds te schraal blijven,hij krijgt nu al 1 kg per dag en weegt nu 15 kilo,het is een rhodesian ridgeback reu.
ook vind ik het erg prijzig....wat is nog een ander merk wat goed is voor een pup en makkelijk verkrijgbaar?is bibi evt geschikt?
[/quote]

weet je zeker dat hij geen wormen heeft?  Volgens mijn berekening zou hij al 1.2 kg moeten krijgen...
En in Enerqiue zit niet alleen maar vlees, dus het kan zo zijn dat er te weinig voeding in zit voor hem.
Vers vlees is idd wat duurder, wellicht kun je overstappen naar bijvoorbeeld BARF en of kiezenbrink mixen? kun je wat meer gaan geven.

Hier heb ik twee Rhodesians, de reu Jesse weegt 60 kilo en doet het prima op 650 gram kvv per dag, meer eet hij niet meer en minder wordt hij te schraal...
Wel is dit normaal veel te weinig voor een reu van dit kaliber hoor naar mijn mening, maar hij ziet er goed uit zeker niet te mager.... ::)
Door ridge2010
#1862444
ok.....hhhmm nee hij heeft geen wormen,steeds netjes op tijd ontwormd,hij ziet er super goed uit,glanzend,fit,goede ontlasting,maar hij mag wat voller.
dan toch maar eens een ander merk proberen,maar ik ben een beetje bang dat hij het verkeerde binnen krijgt ivm calcium,groeipijn en dat soort dingen daar hoor je veel mensen over...
het is een flinke reu dan 60 kg!welk merk voer je als ik het vragen mag?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door