Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marchella
#1859481
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe pup in huis, een jack russell teefje van nu bijna 10 weken.
Vandaag heeft ze voor het eerst naturis gekregen en dat ging er behoorlijk gemakkelijk in.
De grote vraag is nu echter, welke richtlijn kan ik nu het beste aanhouden in hoeveelheid grammen?

Ze weegt 2,3 kilo op dit moment. Als ik 10% aan hou dan kom ik op 230 gram per dag?
Het klinkt zo veel voor die kleine drummel!

Alvast bedankt! :)

Groeten,
Marchella
Laatst gewijzigd door Marchella op wo 15 dec 2010, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1859732
Verdeeld over zo'n 3 maaltijden valt die hoeveelheid wel mee. Maar als je denkt dat het teveel is, dan kun je ook 8% geven. Jouw hond valt echter wel in de 10%-klasse.
Door Marchella
#1859957
@LauraV bedankt :)

@Angelique ik hou de 10% wel aan voorlopig, uiteindelijk beslist mijn oog toch!

Het is voor mij een beetje lastig omdat ik hiervoor een duitse herder had. Is in verhouding toch een beetje anders :P
(deze is met mn ex meegegaan overigens)

Bedankt voor het advies iig!
Door nienk
#1861092
hoi! ik heb hier ook een JR, en met hem zit ik ook ruim boven de richtlijnen. naar mijn idee zijn er in verhouding minder kleine rassen die vers krijgen, en in verhouding tot hun gewicht verbruiken ze meer energie dan grote honden. mooi op t oog voeren dus en vooral heel veel plezier met haar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door