Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Migudu
#1859000
De laatste tijd viel het me op dat 2 van de 4 katten steeds bij me in de buurt waren als ik het eten voor Migudu aan het prepareren was.
Ik heb toen wat eendenspiervlees op een bordje gelegd en verrek, een paar uur later was het op.
Gisteren wat kalkoen en vandaag wat sardine, en ja hoor, drie van de vier zaten er van te eten.
Zou het dan toch goedkomen??

Groetjes,
Gerda
Door Nathascha
#1859118
he wat leuk!
Ze laten je steeds weer verbazen he?! mooi is dat. Hier pakte ze van de week ook oppeens een plakje kipfilet, nou dat is dan best gaaf!
Door Rianne145
#1859258
Als jij het wil, kijken ze er niet naar om maar als je nonchalant iets neerlegt.... haha katten!
Hopelijk gaan ze nog meer dingen eten
Door Limpy
#1859742
;D ;D ;D tsss, somige katten!

Succes ermee Gerda, wellicht worden het toch nog barfers....als het op deze manier lukt, so be it!
Door Daphne&Jayden
#1866162
;D Klinkt bekend! Hier zijn ze nu ook alle4 overtuigd barfers geworden! Ik heb al die tijd gehoopt, maar nooit verwacht!  :D ;D

Hier uiteindelijk....brokken weg...en vlees eten maar!  :biggrin2: Totaal geen probleem...ahum totdat je natuurlijk iets geeft wat ze niet lekker vinden.. ::) Maar ja over smaak valt nu eenmaal te twisten... ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door