Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door troxie
#1857273
hallo
we krijgen rond kerst onze berner reu pup.
nou willen we hem vers vlees geven, maar welke kan ik het beste doen?
optie: energique - AHV - Carnibest
groeten,
Annelies
Door Pedro98
#1857614
Kijk ook even naar de grote van de verpakkingen, carnivoer heeft bijvoorbeeld ook verpakkingen van 200gram wat voor pups wel gemakkelijk is. Wij konden daar 2 dagen mee doen maar ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je pup nodig heeft.
Door troxie
#1857706
bedankt voor jullie reacties!
Ik voel het meest voor carnibest, maar de prijs als de hond volwassen is!!
En AHV is echt stukken goedkoper, maar wil wel zeker weten dat de hond goede voeding krijgt.
Hij krijgt ook zoiezo 1 kipdag.
Dus jullie zeggen afwisselen. Dat is wel een goed plan denk ik.
Hij krijgt tussen de 8 en 12 wk 500 gram per dag vlees.
Door inni
#1857885
Ik zou met één merk beginnen en kijken wat hij ermee doet en vooral hoe hij 't er op doet. Na enkele weken wat anders bijgeven en weer afwachten. Na een tijd zoveel mogelijk verschillende merken en vleessoorten is handig (stel dat je om de één of andere reden niet aan het vertrouwde merk kan raken) en goed voor 't dier.
Veel succes, en vooral veel plezier met je pup.
#1858342
Welkom op Barfplaats  :)

Je zou de Carnibest ook af kunnen wisselen met een paar BARFdagen per week, dat drukt de prijs, is goed voor de afwisseling en is super gezond.
Veel plezier met je pup!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1858619
[quote="troxie"]
bedankt voor jullie reacties!
Ik voel het meest voor carnibest, maar de prijs als de hond volwassen is!!
En AHV is echt stukken goedkoper, maar wil wel zeker weten dat de hond goede voeding krijgt.
Hij krijgt ook zoiezo 1 kipdag.
Dus jullie zeggen afwisselen. Dat is wel een goed plan denk ik.
Hij krijgt tussen de 8 en 12 wk 500 gram per dag vlees.
[/quote]

Daar zit dus een behoorlijk ook goed zichtbaar aandeel graan/mais in. Ik zou dat niet voeren. Dan zocht ik verder naar wat gezondere prijsdrukkertjes zoals een zelf samengestelde maaltijd ofzo, eventueel met de enkelvoudige prakjes van smuldier, daar kun je als beginner leuk mee knutselen.
Door ~anna~
#1858726
Welkom op Barfplaats
Jammer dat veel mensen cb het beste merk vinden, waarom zou dit merk het beste merk zijn.
ik ga liever voor Bandit, Tinlo of Bibi, deze merken gebruiken in ieder geval niet het goedkoopste spiervlees.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 14 dec 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1858961
[quote="*anna*"]
Welkom op Barfplaats
Jammer dat veel mensen cb het beste merk vinden, waarom zou dit merk het beste merk zijn.
ik ga liever voor Bandit, Tinlo of Bibi, deze merken gebruiken in ieder geval niet het goedkoopste spiervlees.

[/quote]

Mee eens, maar die staan niet in het lijstje van de to. ;) Ik zou zelf eerder voor meerdere merken kiezen als Tinlo, Lupa mixen en kiezelbrink mixen naast een goede barfmenu..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door