Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Peet
#185452
.. :o. lymphatische tumoren mee verdwenen? dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn.......

Ik heb het wel eens eerder gelezen, maar ben zeer benieuwd naar de mening van Lizzy, Tannetje en Paul hierover.....

(enne Ignit.... ;)
Laatst gewijzigd door Peet op di 12 okt 2004, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danja
#185455
Sorry nog nooit van gehoord.
Het verhaal is inderdaad te mooi om waar te zijn. Heeft iemand het hier op het forum gebruikt?
Ik dacht eraan om het te bestellen voor mijn zus haar hond, want die is twee keer geopereerd aan kanker en ze heeft atrose aan haar voorpootje. Ze geeft nu Glucozamine van het Kruitvat.

Groetjes Anneke ::)
Door 202spots
#185471
;D ;D ;D Advertentie...voor als je geld wil weg gooien ??? $60.- per potje.

Taking Transfer Factor to the world! (including the USA, Europe, Australia, Asia, Africa, South and Central America)
A home base business - There is no inventory necessary. All products are drop shipped from the company. If you would like to discuss the income opportunity, please contact me by email - include your phone number and the best time to contact you in your time zone.

For more information or to purchase Transfer Factor, please contact: Ignit - Holland/Suriname klik hier om een mail naar Ignit te sturen
Door Lizzy
#185484
Het email adres van Ignit Bekken staat vermeld dus om haar mening te horen kun je haar een email sturen ;)!

Tja... het bevat o.a. koe colostrum.

Ik ken het middel niet. Ik geloof zelf niet direct in middelen die wonderen kunnen verrichten zoals te lezen is op deze verkoop site, hoewel je mij niet hoort zeggen dat het niet kan of niet bestaat (ik geloof er alleen zelf niet in). Ik geloof zeker wel in middelen (en dus niet alleen dit middel) die bijv. kunnen helpen het immuunsysteem te versterken. Ik denk zelf dat dit een van de vele middelen is waaraan mogelijk goede eigenschappen kunnen worden toegeschreven.

Tik bijv. eens in "colostrum immuunsysteem" op google en dan kun je er zelf meer over lezen!

Zie o.a. deze site: http://zkl65bl.goedbegin.com/ waar op staat:
"Transfer Factors zijn alleen verkrijgbaar bij distributeurs. 7. Er zijn veel getuigenissen over dit wonderbaarlijke product" (getuigennissen zijn natuurlijk nog geen wetenschappelijke bewijzen).

En zie deze site: http://www.4yourhealth.nl/easysubpage0091.html
Dat is ook een "wondermiddel" waar colostrum in zit

Deze site over Transfer Factors is ongeveer het zelfde maar lijkt net wat duidelijker/minder door elkaar: http://vetcare.homestead.com/files/tran ... r_plus.htm

Nog zo'n wondermiddel: http://www.lovelyhealth.com/COLOSTRUM_N ... tilage.htm
Door Truus
#185753
Ik geloof hier niet in. Het is eigenlijk schande om hier mee iemand hoop te geven!
Door tieneke
#185764
Truus schreef: Ik geloof hier niet in. Het is eigenlijk schande om hier mee iemand hoop te geven!
Ach ja, zolang er mensen bestaan die wanhopig zijn, wordt er bij deze persoon besteld en betaald :-X :-X
Door Truus
#185767
tieneke schreef:
Ach ja, zolang er mensen bestaan die wanhopig zijn, wordt er bij deze persoon besteld en betaald :-X :-X
Ja, dat bedoel ik...over de rug van andermans leed...geld verdienen :-\
Door tieneke
#185770
Truus schreef:
Ja, dat bedoel ik...over de rug van andermans leed...geld verdienen :-\
Sommige mensen kunnen zeer diep zinken! ;)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#186499
Er bestaat geen middel dat op zichzelf tumoren kan verwijderen. Met behulp van een combinatie van middelen kun je soms de groei remmen, maar meer ook niet.
Door willieD
#195089
tieneke schreef:
Sommige mensen kunnen zeer diep zinken! ;)
gaat het hier om een discussie over het middel of over een persoon :o

Ik geloof helemaal niet in die hocuspocusmaterie ook niet in holistische dierenartsen met een toverstokje of goudstaven
waar je toch wel iets meer betaald dan 60 eurootjes.
mijn vriendin is duizenden euroos kwijt en na een consult bij een h.da kwam zij ook met allerlei potjes en middeltjes de deur uit.
wat niet nodig was geweest omdat de middeltjes achteraf niets te maken hadden met de kwaal
Door 202spots
#195092
willieD schreef: gaat het hier om een discussie over het middel of over een persoon :o
Ik denk dat het over 'n middel gaat wat helemaal niet heeft bewezen dat het 'n wondermiddeltje is...
Waneer je dan personen hebt die dit middeltje gaan verkopen en op die manier valse hoop aan iemand gaat verkopen, dan gaat het dus over de persoon die er geld aan probeerd te verdienen. :'(
Door tieneke
#195436
202spots schreef:
Ik denk dat het over 'n middel gaat wat helemaal niet heeft bewezen dat het 'n wondermiddeltje is...
Waneer je dan personen hebt die dit middeltje gaan verkopen en op die manier valse hoop aan iemand gaat verkopen, dan gaat het dus over de persoon die er geld aan probeerd te verdienen. :'(
Juistem! ;)
Door tieneke
#195439
willieD schreef:

gaat het hier om een discussie over het middel of over een persoon :o

Ik geloof helemaal niet in die hocuspocusmaterie ook niet in holistische dierenartsen met een toverstokje of goudstaven.


Ik geloofde ook nooit in al die verhalen!
Ik ging liever jaren lang bakken met geld wegbrengen bij onze gewone Da omdat onze hond van alles mankeerde(hart,suikerziekte,darmontsteking,zware huidklachten)
Wisten wij veel dat er ook nog andere wegen naar Rome leiden.....
Tot Kobus zo ziek werd dat hij zo goed als dood ging,door het overschakelen van brok naar kvv knapte hij stukken op en zijn huidklachten en chronische dikke darm ontsteking waren na korte tijd voorgoed weg!
Omdat onze hond zwaar suiker had mocht ik niet alles geven,volgens onze gewone Da mocht ik rijst,peen en andere verboden zaken voor een hond met suiker gewoon geven zolang hij maar at!!!kassa!!! :-X
Daarom was ik zo blij toen ik na een tijdje bij Tannetje terechtkon,telefonisch en via de mail wel te verstaan.
Zij gaf mij zoveel voedingsadviezen etc dat Kobus erg opknapte omdat ik geen verboden eten meer gaf.
Na een tijdje heb ik weer advies van haar gekregen hoe ik het beste onze hond volledig kon laten barfen!
Oja voor dit alles nam ze altijd alle tijd!
Ze deed dit allemaal helemaal GRATIS!!!!
Tannetje ik geloof wel in jou hoor! :-*
Laatst gewijzigd door tieneke op do 28 okt 2004, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door willieD
#195534
202spots schreef:
Ik denk dat het over 'n middel gaat wat helemaal niet heeft bewezen dat het 'n wondermiddeltje is...
Waneer je dan personen hebt die dit middeltje gaan verkopen en op die manier valse hoop aan iemand gaat verkopen, dan gaat het dus over de persoon die er geld aan probeerd te verdienen. :'(
Dan gaat dit op voor ieder niet geregistreerd middel toch??
Middelen die door h.dierenartsen verkocht worden??
die verdienen daar niks aan?? ::)

Laat personen er eens buiten en praat eens alleen over de middeltjes??

Verder geeft Tannetje voedingsadviezen en daar geloof ik ook in Tineke 8)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door