Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#184960
Ik heb net een grote pan zuurkool gemaakt, maar had teveel zuurkool, dus voordat ik het ging koken heb ik hetgene dat ik teveel had weggegooid. Nu hebben Daisy & Tess net kans gezien om de prullenbak om te gooien en die ongekookte zuurkool (zuurkool uit het vat, vanmiddag vers gehaald bij de groentenboer) eruit te vissen en op te eten. Ik denk dat ze met zijn 2tjes toch zeker 250 gram zuurkool op hebben. Nou heb ik ergens gelezen dat kool niet zo heel erg goed voor je hond is (ik weet niet of dat ook voor zuurkool geldt), dus ik vraag me af of het kwaad kan?
Door Lupa
#184963
tip bij zoeken ' zuurkool" mischin vindje wat info erover
Door Lizzy
#184972
Ze zullen wel lekker gaan winden.... 250 gram, dus ongeveer 125 gram p.h. (per hond)? Nou, daar krijgen ze verder niks van hoor! Mijn honden krijgen regelmatig een plukje zuurkool (rauw) en buiten de vieze scheetjes die ze daarna laten :-X gebeurd er niks!
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 11 okt 2004, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#184974
Terwijl het in de gootsteen stond uit te lekken,heeft Tor ook wel is 'n pond zuurkool uit de vergiet gestolen en opgegeten....ze vinden het hier ook erg lekker!! ;)
Door Audrina
#185120
Nou ja, die scheetjes is niet zo erg want ze zitten tegenwoordig toch het liefst de hele dag buiten. ;) Ben wel blij dat het verder geen kwaad kan. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze het lekker vonden, maar ja, dat heb ik met wel meer dingen waar zij dan van staan te smullen en waarvan ik zoiets heb van jasses. ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#185129
Ja, hier vinden ze zuurkool ook erg lekker, dus koop ik het wel eens voor ze. Dan krijgen ze een pluk rauwe zuurkool bij hun eten.
Dat is dan ook de enige reden dat ik wel eens zuurkool koop, want gassiedarrie, wat vind ik dat spul vies. >:( Ik heb er complete jeugdtrauma's van. :'(
Door Nelly
#185134
Meissie toch, je weet niet wat je mist ::) Heerlijk! Zuurkool gestampt met aardappelpuree, spek erdoor, paar jeneverbesjes en kruidnageltjes. Smullen!
Door Peet
#185214
Nelly schreef: Meissie toch, je weet niet wat je mist ::) Heerlijk! Zuurkool gestampt met aardappelpuree, spek erdoor, paar jeneverbesjes en kruidnageltjes. Smullen!
en, niet te vergeten, een goeie rookworst!
AfbeeldingAfbeelding
Door tieneke
#185283
Nelly schreef: Meissie toch, je weet niet wat je mist ::) Heerlijk! Zuurkool gestampt met aardappelpuree, spek erdoor, paar jeneverbesjes en kruidnageltjes. Smullen!
:P :P
Door laura
#185284
Peet schreef:

en, niet te vergeten, een goeie rookworst!
AfbeeldingAfbeelding
JA, kom maar op, ik lust wel een portie!!!
Door tieneke
#185729
Sonja schreef: Brrrrr.
Heb verleden week een zuurkoolstamppotje gemaakt ;)
Bio-zuurkool en bio aardappels etc :P :P
Gebruikersavatar
Door Sonja
#185748
tieneke schreef:
Heb verleden week een zuurkoolstamppotje gemaakt ;)
Bio-zuurkool en bio aardappels etc :P :P
Wil je me misselijk hebben? ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door