Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rosmin
#1852730
Vandaag met de nodige bibbers weer begonnen met bot te geven. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nekken nu plat geslagen heb, ondanks dat Sam ze goed kauwde. Ik zal de nodige onzekerheid nog wel even houden na afgelopen weekend , maar ga ervan uit dat dat langzaam weg zal gaan. 
Door _Sandra_
#1852961
Ja knap van je, ik las net de pech die je hond had met de verstopte darm.
Wellicht dat jouw honden meer tijd nodig hebben om het bot te leren verteren? Ik weet het anders niet hoor. Zat je hond volledig op barf?

Ik heb mijn honden na een tussenperiode van brok weer heel snel terug op barf gekregen zonder problemen. Laatst viel er een gebakken drumstick op de grond, Eddie graade er meteen naar en was ermee weg. Ik kreeg de ene helft nog net te pakken, maar de andere helft slikte hij heel snel door. Ik voelen aan mijn helft en ja hoor: scherp! Ik ben er (eigenlijk wat te gemakkelijk) vanuit gegaan dat ook dit wel makkelijk verteerde hoewel ik hem wel in de gaten heb gehouden natuurlijk. Maar de volgende dag poepte hij goed en het is goed gebleven. Ik heb dus geluk gehad.
#1853020
Dat vind ik echt steengoed van je! En het is begrijpelijk dat je de nekken eerst hebt platgeslagen, blijf dat maar gewoon doen totdat je eraan toe bent om ze weer heel te geven. Je hebt wel iets te verwerken na die afschuwelijke gebeurtenis van afgelopen weekend. Hartstikke knap dat je deze stap hebt genomen! Petje af!
Door **Jolanda**
#1853184
Ik ben het met mijn voorgangers eens!
Het is ontzettend knap en dapper dat je het toch weer aandurft!!
Ik weet niet of ik het in jouw geval ook alweer zo snel aangedurft had hoor ;)

Sla die nekken en karkassen maar lekker tot gort, als jij je daar net wat prettiger bij voeld moet je het zeker blijven doen!
Deze stap is al een megasprong voor jou en verdient respect!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door